پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
مدیر عامل توانیر از برق‌دار شدن تمام روستاهای کشور در آینده نزدیک خبر داد.

شعار سال: آرش کردی با بیان اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ برق در کشور 100 درصد است،اظهار کرد:از سال گذشته تا کنون برنامه های متعددی را برای برق دار شدن روستا های کشور در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اقدامات صنعت برق در این راستا گفت: در حال حاضر در برخی از روستاها که 10 خانوار دارند مشکلاتی در زمینه‌ی تامین برق وجود دارد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است برق این نقاط نیز به زودی تامین شود.

مدیر عامل توانیر با بیان این‌که سال گذشته 509 روستا برقدار شده‌اند، ادامه داد: امیدواریم در سال جاری هیچ ایرانی دارای کمبود برق نباشد.

کردی با اشاره به تحولات صورت گرفته در توزیع برق طی دهه‌های گذشته در دنیا اظهار کرد: کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نبوده و در حال گسترش و رشد توزیع برق است.

به گفته وی اگر بخواهیم با تحولات دنیا همراه شویم نیاز به برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های متعددی داریم که تا کنون نیز برنامه های خوبی در این زمینه تدارک دیده شده است.

مدیر عامل توانیر با بیان این‌که صنعت برق با علم رابطه مستقیم و ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های خوبی برای توسعه صنعت برق کشور در حال انجام است که امیدواریم در آینده شاهد گسترش هرچه بیشتر این برنامه‌ها باشیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شورا آنلاین، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 105512:www. shoraonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
از این وعده ها زیاد داده شده ببینیم تا کجا میتونید به حرفاتون عمل کنید
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین