پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
سردار احمد وحیدی وزیر کشور به مجتبی عبداللهی استاندار البرز اولتیماتوم داده است تا نسبت به ساماندهی وضعیت کرج به ویژه شهرداری و توسعه زیرساخت‌های شهری آن از جمله حمل و نقل و پسماند و همچنین آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم را با فوریت انجام دهد.
شعار سال:  سردار احمد وحیدی وزیر کشور به مجتبی عبداللهی استاندار البرز اولتیماتوم داده است تا نسبت به ساماندهی وضعیت کرج به ویژه شهرداری و توسعه زیرساخت‌های شهری آن از جمله حمل و نقل و پسماند و همچنین آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم را با فوریت انجام دهد.

بر این اساس گفته می‌شود قرار است فردا یک شنبه ۴ اردیبهشت، شورای شهر کرج جلسه استیضاح شهردار را برگزار کند.

مجتبی حاج قاسمی دبیر شورای شهر کرج در این باره به تسنیم گفت: بر اساس طرح سوال اعضای شورای شهر در تاریخ پانزدهم آذرماه ۱۴۰۰ و طرح سوال از شهردار در مورد مسائل مختلف، ۶ نفر از اعضای شورای شهر پاسخ شهردار به برخی سوالات را قانع کننده ندانسته و خواستار استیضاح وی هستند.

محمد اسدیان عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز تاکید کرد: همه همکاران من در خصوص تغییر در رویکرد مدیریت شهری متفق القول هستند.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین