پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
سعید الهی منتقد سینمایی با انتشار توئیتی، تلویحا مدعی ترور بیولوژیک نادر طالب‌زاده مستند ساز و مجری برنامه‌های شبکه تلویزیونی افق، و دو تن از هنرمندان ایرانی ضد صهیونیسم شده است.

شعار سال: روز گذشته نادر طالب‌زاده مستند ساز و مجری برنامه‌های شبکه تلویزیونی افق، به دلیل شدت یافتن بیماری‌اش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

سعید الهی منتقد سینمایی با انتشار توئیتی، تلویحا مدعی ترور بیولوژیک او و دو تن از هنرمندان ایرانی ضد صهیونیسم شده است.

سال ۹۵ هم نادر طالب‌زاده درگیر بیماری قلبی شده بود. او در همان سال گفتگویی با خبرگزاری فارس داشت و در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ترور بیولوژیکش گفت: «یک سال و نیم پیش به گروهی از لبنان برای راهپیمایی اربعین به عراق رفتم؛ که چمدان من را از هتلی که در نجف بودم از میان صد‌ها چمدان برداشتند و ۵ الی ۶ روز بعد در کربلا نصفه شب تحویلم دادند. لپ‌تاپ من را خالی و بررسی‌های کامل را انجام داده بودند. از همان روز که چمدان را تحویل گرفتم حالم بد شد، اما متوجه این ماجرا نبودم.»

او در مورد اطلاعات داخل لپ تاپ هم گفت: «لیست مهمان‌های افق نو بود. کنفرانسی که یک سال و نیم پیش در تهران برگزار شد. کنفرانسی که انجمن «ADL» آمریکا با آن مخالفت می‌کرد که متخصصین و متفکرین‌شان به ایران نیایند و صحبت نکنند. درست بعد از آن بود که این اتفاقات افتاد، اما فکر می‌کردم آن‌ها محتویات لپ‌تاپ را می‌خواهند و گمان نمی‌کردم با خودم کاری داشته باشند. از همان روز به بعد سرفه‌های خونی داشتم.»

بیماری تدریجی نادر طالب زاده مشکوک است
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین