پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان روز در رشته توئیت‌هایی گفته است که جلسه‌ای به مناسبت آغاز مجدد فعالیت‌های سفارت افغانستان در بیجینگ برگزار شد.
شعار سال: سمنگانی گفته است که در این جلسه برعلاوه دانشجویان افغانستان، شماری از مقام‌های بلندرتبه دولتی و شرکت‌های چینی نیز اشتراک کردند.

سید محی‌الدین سادات، سرپرست طالبان در سفارت افغانستان در چین گفت که این سفارت آماده است در کنار پیشبرد و توسعه روابط سیاسی و دیپلماتیک با چین، به شهروندان افغانستان مقیم در این کشور و چینایی‌هایی که خواهان تعامل با افغانستان اند، خدمات قونسلی فراهم کند.

قابل ذکر است که پس از روی‌کار آمدن طالبان در افغانستان، چین با آنان روابط نزدیک دارد؛ اما تاکنون حکومت آنان را به‌رسمیت نشناخته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۳۱۵۴، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین