پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت:یکشنبه آینده طی هیئت رئیسه فراکسیون پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه می‌دهد و در خصوص سیاست‌های کلی فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری می‌کند.
شعار سال: سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت: شیوه ورود فراکسیون به انتخابات اجلاسه سوم مجلس و نحوه معرفی کاندیدا‌های عضویت در هیئت رئیسه یکی از دستور کار‌های جلسه هفته آینده خواهد بود.

وی افزود:مانند سنوات قبل کاندیدا‌های هیئت رئیسه ابتدا در مجمع عمومی فراکسیون معرفی و از آن‌ها رای گیری خواهد شد و از خروجی این جلسه در صحن مجلس حمایت خواهد شد، همچنین در خصوص جلسات هفتگی مجمع عمومی نیز تصمیم گیری خواهیم کرد تا موضوعات اصلی مجلس و کشور را بتوانیم در این جلسات بررسی کنیم.

میرتاج‌الدینی اظهار کرد:تلاش بر این خواهد بود به نحوی برنامه ریزی کنیم که از حدود یک هفته قبل از انتخابات در صحن مجلس کاندیدا‌های هیئت رئیسه معرفی شوند و دو روز قبل از رای گیری در جلسه علنی نیز فراکسیون رای استمزاجی خود را اعلام کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۱۳۳۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین