پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر قالیباف تنها گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس در اجلاسیه چهارم است و هیچ یک از نمایندگان برای ریاست در فراکسیون ثبت نام نکرده اند و سه نفر نیز برای نایب رئیسی اعلام آمادگی کرده اند.

شعارسال: ابوالفضل عموئی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: شب گذشته مهلت دو روزه ثبت نام نامزد‌ها در فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاسیه چهارم پایان یافت و در این مرحله ۷ نفر برای ناظری، ۲۰ نفر برای دبیری و ۳ نفر برای نایب رئیسی، در فراکسیون ثبت نام کردند.

اعلام گزینه فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس در سال پایانی

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم یک نفر نامزد دارد و آقای دکتر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب خواهد بود و رای گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، فردا ظهر انجام خواد شد.

عمویی تصریح کرد: فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ۶ نفر برای دبیری هیات رئیسه، ۳ نفر به عنوان ناظران و دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس به صحن مجلس معرفی خواهد کرد و افراد نامزد شده در فراکسیون، در مرحله ثبت نام متعهد شده اند که از رای و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاسیه چهارم تبعیت کنند.

اعلام گزینه فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس در سال پایانی

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نامه، تاریخ انتشار: 1خرداد1402، کدخبر: 678551، www.namehnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین