پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تور اروپایی امیر قطر شامل کشور‌هایی همچون اسپانیا، آلمان، انگلیس، فرانسه و همچنین سوئیس است و قصد دارد در همایش اقتصادی "داووس" شرکت کند که طی روز‌های ۲۲ تا ۲۶ ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. رسانه‌های غربی پیش بینی کرده‌اند که امیر قطر در جریان این سفر‌ها تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای منعقد شده در سال ۲۰۱۵ بین ایران، آمریکا، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.
شعار سال: امیر قطر در آغاز تور اروپایی خود که شامل چندین کشور می‌باشد، وارد لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی شد.

دفتر پادشاهی قطر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، قرار است تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور در جریان تور اروپایی خود با رهبران این کشور‌ها و مسئولان برجسته آن‌ها در خصوص راه‌های لازم برای تقویت روابط و همکاری دوجانبه گفتگو کند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، امیر قطر همچنین شماری از تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مهم را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در این بیانیه آمده است، تور اروپایی آل ثانی شامل کشور‌هایی همچون اسپانیا، آلمان، انگلیس، فرانسه و همچنین سوئیس است و قصد دارد در همایش اقتصادی "داووس" شرکت کند که طی روز‌های ۲۲ تا ۲۶ ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

دفتر پادشاهی قطر به اینکه تور اروپایی امیر این کشور تا چه زمانی طول خواهد کشید، اشاره‌ای نکرد و این تور پس از سفر وی به ایران و ترکیه در دوره اخیر آغاز شده است.

رسانه‌های غربی پیش بینی کرده‌اند که امیر قطر در جریان این سفر‌ها تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای منعقد شده در سال ۲۰۱۵ بین ایران، آمریکا، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۶۴۶۲، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
بقیه کشورها نگرانی بیشتری نسبت به توافقات ایران دارن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین