پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
اینکه یک چیزی به اسم سلیقه را پشت یک چیز دیگر به اسم مجوز قائم کنیم، به همان اندازه تاسف بار است که اجازه ساخت و ساز سلیقه‌ای و رانتی را بدهیم. زاکانی مدعی برخورد با تخلفات پلادیوم است. تا اینجای کار درست. می‌گوید اگر تخلف باشد برخورد می‌کنیم، مگر ندانیم. خوب ما به شما گرا می‌دهیم. دو بیمارستان در بلوار کشاورز تهران و خیابان زرتشت قرار دارد که دو ساختمان خود را با پل هوایی به یکدیگر متصل کرده اند. آیا مجوز دارند؟ آیا با داشتن مجوز، حقوق شهروندان حل شده در نظر گرفته می‌شود؟ منتظر توضیح هستیم آقای زاکانی.
شعار سال: تمایلی به ترویج قانون شکنی نداشته و نداریم. انضباط شهری و تعهد به اجرای آن را اصل می‌دانیم، لذا در گام نخست شکایتی از تخریب تونل‌های زیر زمینی پالادیوم و پل هوایی آن، همچنین تخریب طبقه فوقانی پاساژ علاالدین نداریم.

مشکل ما زمانی شروع می‌شود که می‌بینیم عین همین کار را دیگران هم انجام داده اند و در جلوی چشم شهرداری قرار دارد و هیچ واکنش هم بدان نشان نمی‌دهند. بیمارستانی خاص در لب بلوار کشاورز که دو ساختمان خود در کوچه را با پل هوایی به هم متصل کرده و بیمارستانی در خیابان زرتشت که ساختمان اصلی بیمارستان را به ساختمانی جدید در طرف دیگر خیابان با پل هوایی اختصاصی به هم متصل نموده است.
آقای زاکانی اگر اطلاع نداشتند، الان که با اطلاع رسانی ما باخبر شده اند. منتظر دریافت توضیحات هستیم و نوع برخوردی که قرار است با این دو بیمارستان شود. اگر کارشان قانونی است، بفرمایند که چرا؟ اگر غیر قانونی است، بفرمایند که چرا برخورد نشده است؟
تعداد بازدید : 8
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین