پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
امام جمعه بوشهر گفت: شهر بوشهر باید چندین پلاژ آقایان و بانوان با استاندارد‌های لازم داشته باشد.
شعار سال: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، در بازدید از طرح‌های ساحلی بوشهر گفت: باید در ساخت پلاژ، با الگوگیری از پلاژ‌ها در سطح ملی و بین المللی، زیرساخت‌های استاندارد و مناسب از جمله فضای سبز، کتابخانه و محل اجرای برنامه‌های فرهنگی در آن‌ها لحاظ شود که این کار‌ها به طور قطع رشد فرهنگی ایجاد خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر که فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر بوشهر همراهش بودند، از آنان خواست برای توسعه خدمات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این شهر تلاش کنند.

صفایی بوشهری همچنین از این مسئولان برای افتتاح چرخ و فلک پس از سال‌ها و تلاش برای احیاء پلاژ‌های موجود تشکر کرد.

او همچنین گفت: بانوان ما بانوان محترمی هستند و نیاز به فضا‌هایی دارند که بتوانند بدون ایجاد مشکلی از آن‌ها استفاده کنند.

امام جمعه بوشهر با تشکر از شهرداری و شورای شهر برای اختصاص بوستان بانوان بوشهر به این قشر، گفت: این کار بازخورد خوبی داشته است و امیدواریم بوستان‌های بیشتری مختص بانوان در شهر ایجاد شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۴۵۷۳۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین