پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
چند روز اول شاهد حضور یک زن و شوهر جوان با سگ هایشان برای زنده یابی حادثه دیدگان متروپل هستیم. کلیپی پخش می‌شود و توهین‌هایی سیاسی و هنجار شکن در آن صورت می‌گیرد و ورق بر می‌گردد. مجری بی سابقه‌ای (دکتر میلاد کولیوند عباسی- دامپزشک) پیدا می‌شود و در مصاحبه با چند نیروی هلال احمر مدعی می‌شود که سگ‌های عدنان برهم زننده نظم کاری سایر سگ‌ها هستند. مامور نیروی انتظامی با برخوردی نسبتا تند، عدنان و سگ هایش را از صحنه دور می‌کند. روز بعد نماینده هلال امر به دستور وزیر کشور، معذرت خواهی می‌کند و درخواست حضور مجدد عدنان مطوری را دارد؟ چه خبره؟ چرا این جوری شدیم؟
شعار سال: دکتر میلاد کولیوند عباسی (دامپزشک) از بی فایده بودن و غیر تخصصی بودن حضور عدنان و همسرش و سگ هایشان می‌گوید تو گویی که دقیقا راست می‌گوید؟ چند آتش نشان و نیروی هلال احمر هم با قفس‌های تخصصی سگ‌های زنده یاب کنار آقای مجری هستند. داستان تخریب با صحبت‌های یک مربی و تربیت کننده سگ‌های زنده یاب (اسماعیل اسکندری) ادامه می‌یابد! سوال اینجاست که آیا این همه داستان برای حضور و صحبت‌های یک معاند و مزدور در کلیپ گرفته شده از عدنان مطوری بود؟ یا با مسئله دیگری مواجه هستیم؟
تعداد بازدید : 1234

دکتر میلاد کولیوند عباسی دامپزشک مدعی است که نیرو‌های هلال احمر شدیداً از اقدام برخی افراد در وارد کردن سگ‌های آموزش ندیده به محل متروپل و اخلال در عملیات امداد سگ‌های آموزش دیده انتقاد دارند.
تعداد بازدید : 446
صحبت‌های «اسماعیل اسکندری» (سرمربی سگ‌های زنده یاب، با ۲۰ سال سابقه آموزش و فرمانده عملیات سگ‌های زنده یاب در پلاسکو) درخصوص حضور سگ‌های خانگی در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان
بالاخره سگ‌های عدنان مطوری خوب بودند یا بد؟ چرا این جوری شدیم؟
نیروی انتظامی به عدنان مطوری، شهروند آبادانی که با استفاده از سگ‌هایش تعدادی از زیرآورماندگان را نجات و تعدادی از جان‌باختگان را بیرون کشیده دستور دادند که سگ‌هایش را ببرد، زیرا این سگ‌ها «شناسنامه» ندارند! واکنش عدنان نیز به نوبه خود جالب است.
تعداد بازدید : 954
هنوز یک روز از این برخورد نمی‌گذرد که شاهد عذرخواهی فردی که رسانه ها او را  رئیس هلال احمر نامیده اند، از عدنان‌مطوری و همسرش هستیم ( با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این فرد نمی تواند رئیس هلال احمر آبادان، استان خوزستان و سطح ملی باشد. لذا هویت واقعی ایشان برای ما مشخص نیست ). گویا با دستور وزیر کشور، مجوز همکاری با هلال احمر و استفاده از سگ‌های زنده یاب برای او صادر شده است. این زوج که گفته می‌شود به کمک سگ‌هایشان در محل حادثه متروپل موفق به زنده یابی و همچنین کشف پیکر تعدادی از جانباختگان شده بودند، با دستور ماموران به بهانه فاقد شناسنامه بودن سگ‌ها از فعالیت منع گردیده بودند.
 
بالاخره سگ‌های عدنان مطوری خوب بودند یا بد؟ چرا این جوری شدیم؟
رئیس هلال احمر(فرد حاضر در ویدئو که در پاراگراف قبلی در خصوص مجهول بودن هویت وی صحبت شد)  چنان صحبت می‌کند تو گویی نیرو‌هایی متخاصم پشت داستان هستند! موضوع واقعی چیست؟ چرا این گونه شده ایم!
 
تعداد بازدید : 559
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
کی باید پاسخگو باشه
عباس فرخی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
1
مسئول تحریریه سایت شعار سال
با سلام
متاسفانه خبری از سوی پایگاه اطلاع رسانی شعار سال منتشر گردید که از اساس کذب است. از حضرتعالی درخواست دارم قبل از انتشار مطالب به صحت و ثوقم آن اطلاع حاصل نموده و بعد نسبت به انتشار آن اقدام کنید.

خبر شماره 378924 مبنی بر عذرخواهی مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر خوزستان از آقای عدنان مطوری

با یک سرچ ساده می توان تصویر واقعی مدیرعامل هلال احمر خوزستان را با این فرد مقایسه نمود و به دورغ و کذب گفته هایش پی برد.
لیکن این اتفاق صورت پذیرفته و منجر به برانگیختن احساسات مردم و عدم اعتماد به حاکمیت می گردد. از این رو مزید امتنان است جنابعالی ضمن حذف و غذرخواهی بابت انتشار مطلب فوق با نظارت بر امور تحریریه نسبت به وقوع اینگونه اتفاقات پیگیری نمایید.
مدیر پایگاه سلام و عرض ادب ممنون از اطلاع رسانی اطلاع رسانی و حساسیت شما منجر به اصلاح عنوان فرد موجود در ویدئو شد. اما شما هم با نگاه سلبی به مسئله پرداخته اید و بیان نداشتید که این فرد کیست؟ در خصوص عذرخواهی از انتشار مطلب باید خدمت شما عرض شود که اولا ما خادم مردم بوده و هر کجا که لازم هم باشد و قصور و تقصیری متوجه کارمان گردد، عذرخواهی نموده و تشکر هم می نماییم. اما در خصوص درخواست شما،جای اما و اگر وجود دارد. کم اطلاعی احتمالی شما در خصوص فعالیت در حوزه رسانه یا هیجانات واقعه ، احتمالا شما را وادار به چنین درخواستی نموده است. خبر از منابع گوناگون برداشته شده و اشتباه کوچکی تحت عنوان سمت فرد مطرح در ویدئو در حال بازنشر است. این اشتباه حتی با تداوم یابی، دلیلی بر حذف خبر نمی تواند باشد. حد اعلی وظیفه حرفه ای ما اصلاح اشتباه و ممانعت از رواج بیشتر آن است نه عذرخواهی . در خصوص برانگیختن احساسات مردم؟! متوجه منظورتان نشدیم . احساسات مردم برای این خبر برانگیخته شده یا نامیدن فرد بعنوان رئیس هلال احمر . در چنین مواقعی هم رسم مطبوعاتی بر آن است که فرد شاکی( مثلا رئیس هلال احمر خوزستان)، توضیحاتی را برای رسانه جهت تصحیح ارسال می کند. مجددا  از  حساسیت  بجای  شما  تشکر  می کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
خداقوت دمت گرم مطوری جان عشقی عشق،اونا عوضی ان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین