پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه هشدار داد، که ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده نسبت به تخلیه اماکن استیجاری مورد تصرف کولبران غیربومی اقدام شود.
شعار سال: نوید صحرایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های شبانه‌روزی به عمل آمده از سوی نیرو‌های خدوم نظامی و انتظامی مستقر در مرز در امر تأمین امنیت و مقابله با قاچاق کالا در شهرستان پاوه متأسفانه عده‌ای افراد سودجو و منفعت‌طلب که منافع نامشروع خود را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند، مبادرت به اجاره منازل و اماکن خود به کولبران غیربومی می‌کنند و از این طریق ضمن کسب منافع غیرقانونی سرشار و ایجاد مشکلات اجتماعی بغرنج برای شهروندان، عملاً موجبات تداوم وضعیت ناهنجار موجود در جدار مرزی را فراهم می‌کنند و از این طریق مستقیم و غیرمستقیم در پدیده شوم قاچاق نقش دارند.

وی افزود: لذا بدینوسیله به این عده قلیل هشدار داده می‌شود که حداکثر ظرف ٧٢ ساعت آینده نسبت به تخلیه اماکن استیجاری مذکور از تصرف کولبران اقدام کنند والا با پایان مهلت اعطایی، اماکن یادشده ولو با توسل به قوه قهریه تخلیه و پلمپ می‌شود و به دلیل اینکه کاربری این قبیل منازل و اماکن در راستای ارتکاب جرم تغییر یافته، تمامی انشعابات آب، برق، گاز و... آن‌ها نیز قطع می‌شود.

دادستان پاوه گفت: به نیروی انتظامی و هنگ مرزی دستور داده شده که فهرست مشخصات اماکن مذکور را که مالکین آن‌ها از اجرای این دستور استنکاف کرده‌اند با انقضاء مهلت اعطایی به دادستانی اعلام کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۳۷۳۳۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین