پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
حجت الاسلام پناهیان بیان می‌دارد که «سلام فرمانده» وارد بازی‌های کودکان شده است. با نوعی مهندسی روانی و مدل‌های روانشناسی اجتماعی، به راحتی می‌شد اثرگذاری این سرود را بیشتر هم نموده و بشدت از حاشیه‌های آن کاست. ضمن تائید صحبت‌های آقای پناهان در خصوص اثرگذاری‌های فردی این سرود، سوال بسیاری از شهروندان این است که چه جریانی با محوریت چه کسی، سلام فرمانده را در ورزشگاه آزادی اجرا کرد؟ هدف شخصی و نفع افراد پشت پرده هدایت کننده این سرود به سمت ورزشگاه آزادی چه بود؟ چه کسی پاسخگو به تخریب‌های صورت گرفته بعد از این واقعه و دور کردن جامعه از اثرگذاری‌های فردی اولیه بدست آمده از سرود است؟ آیا لازم نیست که برخی از سرنخ‌ها را در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی جستجو کنیم؟!

شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه هنرمندان دارای روحیات خاصی هستند، اظهار کرد: ذاکران اهل بیت (ع) نیز در این وضعیت مانند دیگر هنرمندان هستند.

 وی با بیان اینکه روانشناسی کودک می‌گوید کودکان پس از ۷ سالگی به دنبال ابرقدرت‌ها هستند تا فرمانبرداری کنند، یادآور شد: تفاوتی که در سرود «سلام فرمانده» و سرود‌های قبلی این گروه وجود دارد این است که شعر «سلام فرمانده» به ذهن کودکان ورود پیدا کرده و وارد بازی‌های آن‌ها شده است.

به نوشته کیهان، او ادامه داد: اگر مداح نیز در موضوعات روانشناسی افراد، سر رشته داشته باشد می‌تواند به مغز مخاطبین خود ورود پیدا کند و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مداحی هنر تحمیل نیست، بیان کرد: مداح باید با استفاده از جاذبه‌ها و تکنیک‌های هنر خود به مخاطبین رسوخ کند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۷۹۸۱۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین