پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
سلام فرمانده بدلیل اجرای شدید دولتی و دولتی گرایی آن (برخلاف دستور رهبری برای جهاد تبیین)، همچنین خط تخریب دشمن، پتانسیل تخریب یافته است. برخی از منتقدین معتقدند که اجرای سرود در ورزشگاه آزادی باعث تشدید خط تخریب شد. می‌توان با اجرای آن توسط بزرگسالان در زمان حمایت از کودکان مناطق محروم و امداد رسانی به مناطق محروم و کودکان آسیب پذیر، نه تنها جلوی تخریب آن را گرفت، بلکه آن را تبدیل به حرکتی بینانسلی نمود.
شعار سال: بدون توجه به روز شهادت امام جعفر صادق، اقدام به برگزاری جشن در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی کردیم. زن و مرد و خانواده را دعوت کردیم. دعوتی که تا چند وقت پیش برای فوتبال ممنوع بود!

عکس‌هایی از افرادی را دیدیم که متاسفانه سر و کله آن‌ها در انتخابات پیدا می‌شود و روز قدس و ۲۲ بهمن. منظورمان جوانان غیور و بچه مذهبی‌ها و ارزشی‌های کشورمان نیست. بی حجاب‌های مسئله داری که نمی‌دانیم کدام محفلی هدایت کننده حضور نکبت بارشان هستند، مثلا به اسم آزادی و همگانی بودن انقلاب! توهین به شعور شهروند جمهوری اسلامی تا این حد؟ واقعا جای تاسف دارد.
 
چرا اجازه دادیم که کلیپ خانم محترمی چون الهام چرخنده با این وضع پخش شود؟ اصلا ایشان چرا مبادرت به این حرکات به هر دلیلی کردند؟ آیا از عمق جریان تخریب و دندان های آلوده به حقد و کینه بی اطلاع هستند؟
 
تعداد بازدید : 184
بار‌ها گفتیم که در گام دوم انقلاب اسلامی باید از چهار گروه بشدت ترسید و مقابله کرد. منتفعین مادی از انقلاب، منافقین، متعصبین بی اعتقاد به عقلانیت و نفوذی‌ها. این چهار گروه به دوستی خاله خرسه و دشمنی آشکار و نهان، می‌توانند بنیان افکن باشند. چرا باید اجازه می‌دادیم در شرایطی که آبادان در سوگ متروپل بود، برخی از چهره‌ها به هر دلیل خواسته و نخواسته حرکات خاص کنند؟ واقعا چه جریان یا افرادی پشت اجرای این نماآهنگ در ورزشگاه آزادی بودند؟
تعداد بازدید : 4
سید محمد بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش: سرود سلام فرمانده اجباری ۶ تا ۷ نوبت در مدارس پخش می‌شد!

اما راهکار نجات نماآهنگ سلام فرمانده و بینانسلی کردن آن:

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از ابتدای سال ۱۴۰۱، نماهنگ سلام فرمانده را مورد تاکید و حمایت خاص قرار داد. زمانی که خیلی‌ها هنوز عبارت سلام فرمانده را نشنیده بودند. در مقابل هم به تازگی در خصوص خط تخریب آن هشدار داده ایم.
پیشنهاد می‌دهیم که برای حفظ اثرگذاری های نماهنگ سلام فرمانده، شکل اجرای آن را عوض گردد. این بار بزرگسال‌ها در موقعیت و شرایط حمایت و رفع نیازهای کودکان مناطق محروم، روبروی آن‌ها خبردار می‌ایستند و سلام فرمانده را روبروی کودکان می‌خوانند.
در چنین وضعیتی باور داریم که نه تنها سلام فرمانده قابل تخریب نخواهد بود، بلکه اثرات بینانسلی از خود بجای می‌گذارد. هیچ ادعایی در خصوص این پیشنهاد نداریم و هر فرد، گروه یا سازمانی، مجاز است که بنام خود این ایده را در عمل پیاده سازی و اجرا کند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: تخریب سرود سلام فرمانده ، اثرات معکوس سرود سلام فرمانده ، اجرای سرود سلام فرمانده توسط بزرگسالان و حمایت و کمک به کودکان مناطق محروم ، اجرای سرود سلام فرمانده توسط خیرین ، اجرای سرود سلام فرمانده توسط سپاه برای کمک به مناطق و افراد محروم ، اجرای سرود سلام فرمانده توسط ارتش برای کمک و امداد رسانی ، عشوه گری در سرود سلام فرمانده ، منتفعین انقلاب ، منافقین در انقلاب ، نفوذی ها در انقلاب ، متعصبین در انقلاب ، الهام چرخنده و سلام فرمانده ، تخریب الهام چرخنده با سلام فرمانده ، تخریب سلام فرمانده با الهام چرخنده ، کم توجهی به جریان های تخریب ، اجرای سلام فرمانده در موقعیت زمانی نامناسب ، جریان توصیه کننده به اجرای سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی ، آبادان صاحب ندارد ، سلام فرمانده در آبادان ، مردم از سلام فرمانده انتظار رفع مشکل آبادان را دارند ، سو استفاده تبلیغاتی از سلام فرمانده ، استفاده نادرست از سرود سلام فرمانده ، آسیب سرود سلام فرمانده
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
1
خانم الهام چرخنده اشتباه بزرگی کردند. به هر دلیلی که بوده، اشتباه بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
خواندن سرود سلام فرمانده در مسابقه استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی، با هو هو هوی تماشاگران همراه شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین