پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
انقلاب در گام دوم خود باید در کنار مراقبت شدید در مقابل دشمن خارجی، مراقبت ویژه از چهار نوع دشمن داخلی شامل منتفعین، متافقین، نفوذی‌ها و متعصبین، داشته باشد. نشانگان اصلی حضور این چهار گروه، به سامان نشدن امور، عوض شدن جای امور اصلی با امورات فرعی، تند روی‌ها و کند روی‌ها، برهم زدن نظامات موجود و هیاهو سالاری مستمر، رفتار‌های انفجاری و دفعی بدون در نظر گیری مقدمات و مؤخرات مرتبط با سامان دهی امور و چالش‌ها و مواردی همانند است. یک روز می‌خواهند صیانت هیاهو سالارانه کنند و یک روز با عربده کشی حجاب را بیاورند. آن‌ها حتی نمی‌خواهند شاهد بسامانی اقتصادی کشور باشند. ما تجویز کننده تداوم اشتباهات و انحرافات نیستیم، اما بشدت معتقد به عقلانیت برای تدبیر امور هستیم. با غیر، قابل مرزبندی داشته و داریم. صحبت‌های مقام معظم رهبری را در خصوص حجاب بشنوید. صحبت‌های حاج قاسم را گوش کنید.

شعار سال: متعصبین، از روی عصبیت و بعضا هیجان، تدبیر را کنار می‌گذارند و با نیتی هرچند درست، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. مگر بد حجابی یک شبه بوجود آمد که با بخشنامه بشود درستش کرد؟ بی عملی و بد عملی تربیتی، فرهنگی و پرورش در طی سال‌های مختلف، بستر سازی ایجاد این مشکل شده است. حال باید اجازه داد که مثلا فلانی بر اساس نگاه متعصبانه خود، کار را بدتر نموده و علاوه بر کجی ابرو، چشم را هم کور کند؟
تکلیف منتفعین که مشخص است. باد به هر سوی بوزد، آن‌ها همان طرف را می‌گیرند. غارتگران ساکت انقلاب. زالو‌های آویزان شده به بدنه انقلاب. با کمترین اعتقاد به انقلاب و نظام اسلامی، هواداری جانانه می‌کنند، چون منافع شان در این نوع حمایت هاست. پاشنه آشیل شان هم این است که زود غافل می‌شوند و در میدان‌های آزمایش، توان سربلند بیرون آمدن را ندارند. آن‌ها جانشان به ثروت بدست آورده از وجود انقلاب بسته شده است. حال انتظار دارید که در میدان عمل، ثروت را رها کرده و سمت انقلاب را بگیرند؟ در گام دوم انقلاب، ثروت را اگر کابین همسران خود هم کرده باشند، باید از این گروه باز پس گرفت.
یک عده در این کشور با بحران آفرینی نان می‌خورند، مراقب حرامی‌ها باشید
گروه سوم را منافقین تشکیل می‌دهند. افرادی که دو چهره دارند. در عرف، منافقین را شاید معادل مجاهدین خلق بگیریم، اما در معنای مدنظر ما، منظور بسیار بسیار گسترده‌تر است. ضعف ما در تبیین بنیان‌ها و برخورد عقلانی و غیر هیجانی با امور، فضای نفاق را دامن زده است. این گروه هم عموما تمایلات بالای بحران آفرینی دارند.
نفوذی‌ها، اتفاقا ساکت‌ترین بحران آفرین‌ها هستند. آن‌ها حرف نمی‌زنند و خود ویژه نمایی ندارند. آنان بی صدا، ماموریت‌های خود را با تاکید بر دو کانون تصمیم سازی و تصمیم گیری اجرا می‌کنند. ردپای این گروه بشدت از سه گروه دیگر، کمتر دیده می‌شود.

 جامعه‌ای که حاج قاسم ازش حرف می‌زد

"من و آدمای خودم
من و رفقای خودم
من و مرید‌های خودم
مداح هستم با مرید‌های خودم
این بی‌حجابه، اون باحجابه
این اینجوریه، اون اونجوریه
این چپه، اون راسته، این اصلاح طلبه اون اصولگراست
خب چه چیز را می‌خواهید حفظ کنید؟
جامعه ما خانواده ماست، آن‌ها مردم ما و بچه‌های ما هستند... "
یک عده در این کشور با بحران آفرینی نان می‌خورند، مراقب حرامی‌ها باشید
تصویر متعلق به مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام روز گذشته در وزرات ورزش است

دبر اساس توضیحات ارایه شده، به راحتی می‌توان تشخیص داد که گروه‌های بحران آفرین عموما با چه رویکردی ورود نموده و به چه صورتی باعث ایجاد اغتشاش می‌شوند. باید مراقب حرامی‌ها و حرام لقمه‌ها بود. باید بنیان‌های انقلاب را از این چهار نوع خیانت داخلی، مصون نگاه داشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین