پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
از ابتدای امسال تقریبا سازندگان تمام فیلم‌های در حال اکران بجز یک یا دو فیلم به مشکلات تبلیغات سینما در صدا و سیما اعتراض کرده‌اند. امروز هم سازندگان دو فیلم «مجبوریم» و «چند میگیری گریه کنی۲» به جمع سینماگران معترض به صدا و سیما اضافه شدند.
شعار سال: رضا درمیشیان کارگردان «مجبوریم» در این مورد نوشت: «غربت در وطن یعنی همین که تلویزیون میهنت که نام ملی را یدک می‌کشد اجازه پخش تبلیغ فیلمت، «مجبوریم»، را نمی‌دهد. از تلویزیونی که نه صدای ملی است و نه تصویرش، انتظاری بیش از این نیست.»

همچنین حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده «چند میگیری گریه کنی۲» از تعرفه‌های عجیب و نجومی صدا و سیما برای تبلیغات سینما خبر داد و نوشت: «زمانی که فیلم من بازبینی شد، فقط اجازه ۵ میلیارد تومان تیزر تلویزیونی برای آن صادر شد و این در صورتی است که قیمت یک تیزر در تایم مناسب در شبکه یک، ثانیه‌ای ۳۳۰ میلیون تومان است! یعنی یک تیزر ۱۵ ثانیه‌ای هزینه‌اش ۵ میلیارد تومان می‌شود! یعنی عملاً به من اجازه پخش یک تیزر از تلویزیون را داده‌اند.».

طی روز‌های گذشته داریوش مهرجویی در مطلبی به شدت از صدا و سیما انتقاد کرد و سعید خانی پخش‌کننده «علف‌زار» درباره شرایط این روز‌ها گفت: «صدا و سیما شمشیرش را برای سینما از رو بسته»



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از هنر امروز، تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۶۱۱، www.honarmrooz.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین