پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موضوع طرح جایگزینی خدمت سربازی که با عنوان دوره پسادکتری اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده از سنوات گذشته در قالب طرح پروژه‌های تحقیقاتی در حال اجرا است.
شعار سال: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرامون طرح مجدد موضوع جایگزینی خدمت سربازی با عنوان دوره پسادکتری که اخیرا در رسانه‌ها مطرح شده، طرح جدیدی نبوده و از سنوات گذشته در قالب طرح پروژه‌های تحقیقاتی در حال اجرا است.

این امتیاز در قالب طرح‌های پژوهشی به عنوان جایگزین خدمت سربازی، برای نخبگان و محققان مشمول، تحت نظارت بنیاد نخبگان نیرو‌های مسلح اجرایی شده و تمامی افراد واجد شرایط می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www. vazifeh. police. ir و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۴۲۸۸۳، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
ای کاش این طرح برای بقیه هم قابل اجرا بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین