پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
لیز تراس وزیر امور خارجه کنونی دولت بوریس جانسون آمادگی خود را برای نامزدی برای کسب جایگاه نخست وزیری انگلیس اعلام کرد. من به عنوان یک محافظه‌کار با شرکت در انتخابات رقابت خواهم کرد و به عنوان یک محافظه‌کار حکومت خواهم کرد.
شعار سال: تراس وزیر امور خارجه انگلیس یکشنبه شب با انتشار مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت: من پیش‌قدم خواهم شد؛ زیرا می‌توانم رهبری کنم و تصمیمات سخت را بگیرم. من بصیرت روشنی از جایی که باید باشیم و تجربه و عزم برای رسیدن ما به آنجا دارم.

وزیر امور خارجه انگلیس ادامه داد: من به عنوان یک محافظه‌کار با شرکت در انتخابات رقابت خواهم کرد و به عنوان یک محافظه‌کار حکومت خواهم کرد.

وی در ادامه، روسیه، چین و بحران اقتصادی را از جمله چالش‌هایی که در زمان حاضر انگلیس با آن‌ها مواجه است نام برد.

تراس همچنین تاکید کرد: تحت رهبری من، از روز نخست، شروع به کاهش مالیات‌ها خواهیم کرد تا اقدامات فوری برای کمک به مردم برای مقابله با هزینه‌های زندگی انجام دهم.

پیش از این در روز شنبه جرمی هانت وزیر بهداشت و امور خارجه سابق انگلیس که در انتخابات سال ۲۰۱۹ در برابر بوریس جانسون شکست خورد و همچنین ساجد جاوید وزیر سابق بهداشت در مصاحبه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که به رقابت برای جانشینی جانسون به عنوان نخست‌وزیر انگلیس می‌پیوندند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۸۱۷۴۶۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین