پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
ویاچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه خطاب به رهبران اروپایی گفته است که از استعفای جانسون درس عبرت بگیرید. بوریس جانسون مسئول شلیک به شهر‌های صلح طلب ما مانند بلگوگرود و کورسک است. او یکی از ایدئولوژیست‌های اصلی به راه انداختن جنگ علیه روسیه و اوکراین است و. برخی از منتقدین با تحلیل این پیام پرسیده اند که آیا دست روسیه در نشست منجر به کناره گیری بوریس جانسون در کار بوده است؟
شعار سال: رئیس دومای روسیه در کانال تلگرامی خود با اشاره به استعفای جانسون نوشت: این دلقک رفت.

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای روسیه گفت: دوست و همقطار نزدیک ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که همان بوریس جانسون باشد، از سمتش به عنوان نخست وزیر انگلیس استعفا کرد. با وجود تمامی تلاش‌هایش او نتوانست به قدرت متصل بماند.

رئیس دومای روسیه ادامه داد: بوریس جانسون مسئول شلیک به شهر‌های صلح طلب ما مانند بلگوگرود و کورسک است. مردم انگلیس باید این را بدانند. او یکی از ایدئولوژیست‌های اصلی به راه انداختن جنگ علیه روسیه و اوکراین است.

این مقام سیاسی دولت روسیه افزود، خوب است اگر رهبران کشور‌های اروپایی به عواقب چنین سیاستی فکر کنند و از آن درس عبرت بگیرند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۹۸۲، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
از تاریخ باید درس گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین