پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
بازار بزرگ تهران قدیمی‌ترین و مهمترین بازار و محل رفت آمد مردم در قلب پایتخت است، که به علت تمرکز تمامی فعالیت‌های اقتصادی در این مرکز و عدم تطبیق آن با شرایط جدید مانند افزایش تقاضا و تراکم دچار لطمات زیادی شده است.
شعار سال: بازار بزرگ تهران قدیمی‌ترین و مهمترین بازار و محل رفت آمد مردم در قلب پایتخت است، که به علت تمرکز تمامی فعالیت‌های اقتصادی در این مرکز و عدم تطبیق آن با شرایط جدید مانند افزایش تقاضا و تراکم دچار لطمات زیادی شده است.

ایجاد فضای باز برای امداد و نجات در سوانحی مانند آتش سوزی و زلزله ضروری است. اصلی‌ترین مشکل این بازار، استفاده از چوب و مواد قابل اشتعال، فرسودگی سقف و بنا، سیم کشی برق نا امن و فقرفضایی (به معنای فضای باز، آراسته و واجد نظم) است. بافت فرسوده و مشکلات ذکر شده، بازار تهران تبدیل به بمب ساعتی شده است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۷۹۵۳۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین