پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش رفتار افرادی مانند مسعود فراستی، حسن عباسی و علی اکبر رائفی پور را زیر سوال برد. قاسم خانی نوشت: واقعاً خوشحالم جای شما نیستم. حقیقتاً وظیفه سخت و اسفناک و طاقت فرسایی رو روی دوشتون گذاشتن.
شعار سال: مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش رفتار افرادی مانند مسعود فراستی، حسن عباسی و علی اکبر رائفی پور را زیر سوال برد.

او با انتشار عکس این سه نفر نوشت:

«خیلی سخته که جزو سیستمی باشی که بدترین خاطرات مردم رو درست کرده، بعد وظیفه‌ات این باشه که زیرآب خواننده‌ای رو بزنی که مردم با آهنگاش بهترین خاطرات رو دارن و توی مهم‌ترین خاطرات زندگیشون ثبت شده.

سخته که خودت دلیل غم مردم باشی و زور بزنی کاری کنی که احساس شادی و افتخاری که یه فوتبالیست توی خاطره‌شون کاشته رو پاک کنی.

سخته که رفقات باعث سختی زندگی مردم باشن و شغلت این باشه که این سختی رو بندازی گردن سینماگرایی که مردم با فیلما و سریالاشون احساساتی شدن یا از ته دل خندیدن و آثارشون تو ذهنشون موندگار و جاودانه شده.

سخته که شونه به شونه کسایی باشی که هزاران هزار میلیارد اموال مردم رو خوردن و تنها سلاحی که علیه سلبریتی‌ها داری اشاره به دستمزد بالاتر از حد متوسطشون نسبت به دستمزد مردمی باشه که خودتون باعث فقر و خشمشون شدین.
 
مهراب قاسم‌خانی بر ضد مسعود فراستی، حسن عباسی و رائفی پور

سخته که هزاران نفر از همقطارات و فک و فامیلشون اقامت کشور‌هایی که شعار مبارزه باهاشون رو میدین داشته باشن و تو مجبور باشی به گرین کارت نهایتاً ده دوازده تا هنرمند و ورزشکار چنگ بزنی.

انصافاً جنگ نابرابر و سختیه. چنین تلاشی بدون داشتن یه ذره هوش و استعداد و خلاقیت و جذابیت و بدون انجام یه کار مفید توی زندگی، عین رفتن توی میدون جنگ بدون تفنگه.

خلاصه که واقعاً خوشحالم جای شما نیستم. حقیقتاً وظیفه سخت و اسفناک و طاقت فرسایی رو روی دوشتون گذاشتن.»


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۸۴۲۹، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین