پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
تامین امنیت رکن غیر قابل انکار هر نظام سیاسی بوده و هست. اما شیوه تامین امنیت در نظام‌های سیاسی مختلف در طیفی از سلیقه گرایی و جباریت تا تامین بی صدا و نظام مند در نوسان قرار می‌گیرد. هر چند که روش‌های سلیقه محور تامین امنیت از سرعت بیشتری در اجرا برخوردارند، اما پیامد‌های میان مدت و بلند مدت زیادی را بر نظام تحمیل نموده و متاسفانه دوست را تبدیل به غیر دوست، منتقد را تبدیل به مخالف و مخالف را تبدیل به معاند می‌کنند. ممکن است که وریا به هر دلیلی خارچ از چارچوب حرف زده و نیازمند تادیب باشد، اما نباید اجازه بدهیم که اولا روند تخریب او بجای تادیب دنباله گیری شود و ثانیا جریان تادیبی که توانایی ناپیدایی نداشته باشد، خود نیازمند بازنگری و اصلاح است. سربسته و مشفقانه عرض شد. به هیچ بهانه‌ای نباید اجازه تساهل و تسامع در منافع ملی را داد. عزیزان و سروران هسته سخت، مسلما نقد حاضر را تائید می‌کنند.

شعار سال: در جریان برنامه خندوانه طی یک مسابقه بین کامران تفتی و رامبد جوان، کامران تفتی نام وریا را در تخته می‌نویسد و زمانی که رامبد جوان برای حساب کردن امتیاز‌ها به پای تخته می‌آید، آن اسم به وحید تغییر پیدا کرده است

تعداد بازدید : 6
توضیح عجیب رامبد جوان برای پاک کردن اسم وریا: برنامه مجوز پخش نمی‌گرفت!

رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه با انتشار ویدیویی از خود در مورد سانسور نام وریا در قسمتی از این برنامه توضیحاتی داد.
تعداد بازدید : 15
توضیح محمد بحرانی و عذرخواهی از وریا غفوری

محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت محبوب جناب‌خان در برنامه خندوانه نیز به اتفاقات شب گذشته این برنامه واکنش نشان داد. محمد بحرانی که از مهم‌ترین عوامل این برنامه محسوب می‌شود، در توضیحی که در صفحه اینستاگرامش استوری کرده، از وریا غفوری عذرخواهی کرده است.

بحرانی در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: «اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.»
 
ماجرا از این قرار بود که طی بازی اسم و فامیلی که میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شد، وقتی روی تخته سفید نام وریا نوشته شد، در نمای بعدی این نام به وحید تغییر داده شد.
توضیحات شبکه نسیم درباره حذف نام وریا | سلیقه خندوانه بود
چرا با خودمان، مردم مان و منافع ملی مان لجاجت می‌کنیم؟ اتاق سلیقه‌ها کجاست؟+توضیحات
شبکه نسیم با انتشار اطلاعیه‌ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست. در متن این اطلاعیه که توسط روابط عمومی شبکه آمده است:

«در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.»
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
چه جواب بی ربطی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
برو بعدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین