پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای با استناد به مواد قانونی مربوط به تبلیغات در کشور، بر ممنوعیت «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان در تبلیغات تاکید کرد. این بیانیه بنوعی باعث ایجاد تشویش و برهم ریختن فضای عمومی کشور شده است. با توضیحات تکمیلی ارایه شده مشخص گردید که مطابق قوانین و مقررات تبلیغاتِ تجاری در کشور، هرگونه «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان ممنوع است، نه حضور صرف زنان و کودکان در تبلیغات. متاسفانه کوته نگری ها و عدم اندیشه ورزی در همین مدت کم، باعث حذف تصاویر زنان ازبرخی بیلبوردها شده است.
شعار سال: دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای با استناد به مواد قانونی مربوط به تبلیغات در کشور، بر ممنوعیت «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان در تبلیغات تاکید کرد. مطابق قوانین و مقررات تبلیغاتِ تجاری در کشور، هرگونه «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان ممنوع است.

به نقل از عصر ایران، دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای با استناد به مواد قانونی مربوط به تبلیغات در کشور، بر ممنوعیت «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان در تبلیغات تاکید کرد و نه آنچه که برخی منابع خبری درباره استفاده از زنان در تبلیغات اشاره کرده‌اند.

در اطلاعیه دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: مطابق قوانین و مقررات تبلیغاتِ تجاری در کشور، هرگونه «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان ممنوع است؛ چنانچه در مجموعه قوانین تبلیغاتی کشور به این مهم بدینگونه اشاره شده: «در تبلیغ کالا، خدمات و محصولات استفاده ابزاری از زنان و مردان و کودکان ممنوع است» همچنین در آیین‌نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز با صراحت از جمله مصادیق «تبلیغ خلاف واقع و نادرست» آمده: استفاده ابزاری از زنان، مردان و کودکان که نقش اصلی را در معرفی کالا و خدمات ایفا می‌نماید.
 
گفتنی است ساعتی پیش تصویر نامه‌ای به امضای سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن تاکید شده بود با “نوجه به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ مصوبات عفاف و حجاب و بنا به ماده ۱۱ آیین نامه کانون‌های آگهی و تبلیغات “هرگونه استفاده از زن در تبلیغات ممنوع است”.
 
 
هرگونه استفاده از زن در تبلیغات ممنوع شد!
همانگونه که مشخص است ، دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ خود با استناد به مواد قانونی مربوط به تبلیغات در کشور، بر ممنوعیت «استفاده ابزاری» از زنان، مردان و کودکان در تبلیغات تاکید کرد و نه آنچه که برخی منابع خبری درباره استفاده از زنان در تبلیغات اشاره کرده‌اند. از طرف دیگر ، گزارش می رسد که متاسفانه کوته نگری‌ها و عدم اندیشه ورزی در همین مدت کم، باعث حذف تصاویر زنان ازبرخی بیلبورد‌ها شده است.
 
هرگونه استفاده از زن در تبلیغات ممنوع شد! + توضیحات تکمیلی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:---، tejaratnews.com / سایر منابع 
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
بابا دست طالبان رو بعضی ها دارن از پشت می بندند. کجای اسلام و دین این حکم رو داده؟ کجای قانون اومده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین