پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
شعار سال: ولی اسماعیلی در مورد جزییات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان حضور داشتند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده گزارشی را از روند مذاکرات به نمایندگان ارائه کردند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: گزارش ارائه شده از مذاکره قوی، منطقی تیم مذاکره کننده فعلی نسبت به تیم مذاکره کننده دولت قبل حکایت دارد.

اسماعیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر توپ در زمین آمریکا و غرب است و آن‌ها باید با تصمیم درست خود پاسخ مناسب را به بسته پیشنهادی ایران درباره توافق بدهند.

وی افزود: به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شده و نیازی نیست که توافق آن‌ها با طرف مقابل به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، کدخبر: ۸۴۸۵۷۴۹۳، تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین