پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
هرچند رسانه ها در باب افشای محتوای جلسات غیر علنی مجلس منع قانونی دارند، اما ادعای بیان جزئیات از زبان یک نماینده مجلس و مواجه شدن با کلیاتی گنگ و رویدادی از مباحث بیان شده در مجلس، توی زوق می زند. معین‌الدین سعیدی، در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی روز یکشنبه دهم مهرماه 1401 مجلس در مورد آشوب‌های اخیر و حمله تروریستی زاهدان گفت، در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی توضیحاتی در مورد وضعیت امنیتی کشور و نحوه کنترل آشوب‌ها ارائه دادند.قرار است، هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس بلافاصله پس از پایان نشست علنی فردا با سفر به شهرستان زاهدان، بازدید میدانی از آخرین وضعیت امنیتی این شهرستان داشته باشد.

شعار سال: معین‌الدین سعیدی عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی مورخ دهم مهرماه ۱۴۰۱ مجلس با موضوع بررسی آشوب‌های اخیر و حمله تروریستی زاهدان بیان داشت که، در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی توضیحاتی در مورد وضعیت امنیتی کشور و نحوه کنترل آشوب‌ها ارائه دادند. نمایندگان سیستان و بلوچستان در جلسه غیرعلنی امروز از وزیر کشور خواستند گزارش ویژه‌ای را در مورد مسائل امنیتی این استان ارایه کند.

کلی گویی معین‌الدین سعیدی درباره جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع اغتشاشات اخیر و ماجرای زاهدان

نماینده مردم چابهار بیان داشت که علاوه صحبت دو عضو مدعو، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نکاتی را در مورد حوادث اخیر بیان کردند و سپس ۵ نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه به بیان دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند.

سعیدی در مورد وضعیت استان سیستان و بلوچستان پس از حادثه تروریستی روز جمعه ۸ مهر در زاهدان اظهار داشت، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تلاش دارند دامنه‌های موضوع را مدیریت کنند. وی افزود که قرار است کمیته‌ای از مجلس برای تهیه گزارشی از این حادثه تروریستی و ارایه آن به مجلس، به زودی به استان سیستان و بلوچستان سفر کند.

لازم به توضیح است که، جلسه غیرعلنی مجلس امروز - یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ - به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس و با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی با موضوع بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
چی بگه خو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین