پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد با انتقاد از بی تفاوتی دولتی‌ها به حوزه انتخابیه خود گفت: از دولت درخواست داریم اهتمام ویژه‌ای در زمینه جبران خسارات سیل به شهرستان‌های تفت و میبد داشته باشد.

شعار سال: سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: سیل وحشتناکی استان یزد و خصوصا شهرستان‌های تفت و میبد را در بر گرفت و آقای قالیباف نیز گفتند که نمایندگانی به منطقه می‌آیند و خسارات وارده جبران می‌شود، اما متاسفانه تا به امروز علیرغم آسیب‌های شدید مردم در این دو شهرستان خسارات از سوی دولت جبران نشده است.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دولت درخواست داریم اهتمام ویژه‌ای در زمینه جبران خسارات سیل به شهرستان‌های تفت و میبد داشته باشد، ادامه داد: امیدواریم نمایندگان مجلس نیز از سوی کمیسیون‌های عمران و کشاورزی در منطقه و استان یزد حاضر شوند.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 138469،www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین