پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی اعلام کرد: در پی بررسی و گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی، یکی از معاونین اداره کل صمت استان مرکزی بازداشت شد.

شعار سال:  حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان خبر داد.وی با اعلام این خبر افزود: در پی بررسی و گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مرکزی، یکی از معاونین اداره کل صمت استان مرکزی بازداشت شد.

وی افزود: اتهامات وی مالی بوده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده، لیکن تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و هنوز امکان اظهار نظر نهایی پیرامون ابعاد پرونده حتی در مرحله دادسرا میسر نیست و بازپرس پرونده در حال انجام تحقیقات مربوطه است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بدیهی است پس از تکمیل فرآیند تحقیقات و روشن شدن زوایای بیشتر، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی در پایان با تاکید بر عزم و اراده دستگاه قضایی در برخورد بی اغماض با فساد در تمامی ابعاد بدون توجه به فرد و جایگاه اشخاص و با در نظر گرفتن قانون و احقاق حقوق عامه، از برخورد قاطع دادگستری استان مرکزی با قانون شکنان و مفسدان خبر داد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۴۰۷۱۲، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین