پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر گفت: در یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به اتهام مداخله در معاملات دولتی و استفاده از اسناد جعلی رای قضایی صادر شد و ۴ نفر شامل شهردار سابق آن شهر و ۳ نفر از کارمندان آن شهرداری به حبس، زندان و جزای نقدی محکوم شدند.

شعار سال: اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر با اشاره به صدور احکام علیه تخلفات در دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر اظهار کرد: کارمندان دولت حق معامله در معاملات دولتی ندارند، ولی متأسفانه در یکی از دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ، هنر و آموزش تخلف ثابت شد و دادسرا تایید کرد.

او با اشاره به صدور کیفرخواست و تأیید هیئت بدوی در خصوص تخلف در دستگاه یادشده تصریح کرد: در این راستا با تأیید دادگاه تجدید نظر و صدور حکم قطعی رای یکسال حبس آن فرد صادر شد.

بازرس کل استان بوشهر به تخلف در یکی از شهرداری‌های استان پرداخت و بیان کرد: در یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به اتهام مداخله در معاملات دولتی و استفاده از اسناد جعلی رای قضایی صادر شد و ۴ نفر شامل شهردار سابق آن شهر و ۳ نفر از کارمندان آن شهرداری به حبس، زندان و جزای نقدی محکوم شدند.


او از تشکیل پرونده تخلف در یکی از دستگاه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این پرونده دخالت در معاملات دولتی بود که پس از صدور کیفرخواست در دادگاه بدوی آن فرد به یک سال از انفصال از خدمت و ۴ ماه حبس محکوم شد.

بازرس کل استان بوشهر اضافه کرد: در یکی از شهرداری‌های مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان مجموع ۱۴ نفر از اعضا شورا سابق و فعلی و شهرداران سابق و فعلی برای رسیدگی به تخلف و اتهام متعدد آن‌ها شامل اختلاس، رشوه، تضییع اموال دولتی و دخالت در معاملات دولتی کیفرخواست صادر شده است.

شهبازی با بیان اینکه در کشف این تخلف سازمان اطلاعات سپاه با سازمان بازرسی همکاری کرده است افزود: اکنون پرونده به دادگاه بدوی ارسال شده است.

بازرس کل استان بوشهر با بیان اینکه ۲ پرونده تخلفات امسال در حوزه گمرکات بوده است افزود: در یکی دیگر از شهرداری‌های استان بوشهر شهردار سابق و مسئول امور مالی آن شهرداری با تضییع حقوق به میزان ۹۰۰ میلیون تومان کیفرخواست آن صادر شده است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۲۰۵۱۶، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین