پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
هو جین تائو ۷۹ ساله (رئیس جمهور سابق چین) به طور غیرمنتظره‌ای از مراسم اختتامیه کنگره حزب کمونیست در حالیکه کنار شی جین رئیس جمهور چین نشسته بود، به بیرون هدایت شد! هو ۷۹ ساله با ظاهری ضعیف در ابتدا تمایلی به ترک ردیف اول نداشت، اما بالاخره راضی به خروج از سالن می‌شود. هو جین‌تائو، در سالن بزرگ مردم، در کنار شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین نشسته بود که مقامات به او نزدیک شدند و بازوی او را گرفتند و او را از تالار بردند. هو از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ رئیس‌جمهور چین بود. در زمان ریاست‌جمهوری هو، شی جین‌پینگ، رییس جمهور فعلی معاون او بوده است. مشخص نیست دلیل این کار در مراسمی که به دقت طراحی شده، چه می‌تواند باشد.
شعار سال: هو جین تائو، رئیس جمهور سابق چین (۲۰۰۳-۲۰۱۳) در سالن بزرگ مردم در کنار شی جین پینگ، رئیس جمهور فعلی چین (معاون سابق هو جین تائو) نشسته بود که مقامات به او نزدیک شدند و بازوی او را گرفته و تقاضای بیرون رفتن از تالار مردم را نمودند. هو که مضطرب به نظر می‌رسید، در ابتدا مقاومت نموده و در موقع خروج دستی بر شانه شی جین بینگ که دست پرورده و تحت الحمایه او در دوران ریاست‌جمهوری‌اش بود زد و با کمک ماموران از سالن خارج شد. شی نیز با اندکی چرخش، چیزی بدو گفت و سرش را تکان داد.

انتظار می‌رود کنگره حزب کمونیست چین شی جین پینگ را برای سومین دوره، رهبر چین اعلام کند که امر بی‌سابقه‌ای در این کشور است. چنین کاری موقعیت او را به‌عنوان قدرتمندترین رهبر چین از زمان مائوتسه‌تونگ تثبیت می‌کند. امروز آخرین جلسه کنگره حزب برگزار می‌شود و فردا، شی جین پینگ، تیم رهبری جدید خود را معرفی خواهد کرد.
 
تعداد بازدید : 47
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
جه می کنند با همدیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین