پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه و نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح سوال از احمد وحیدی وزیر کشور در مجلس خبر داد.

شعار سال: عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن طرح سوال از احمد وحیدی وزیر کشور در مجلس خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه و نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح سوال از احمد وحیدی وزیر کشور در مجلس خبر داد.

وی افزود: سوال از وزیر کشور برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شده و این هیئت سوال را جهت رسیدگی به کمسیون مربوطه ارجاع کرده است.

حاجی دلیگانی: سوال از وزیر کشور در مجلس کلید خورد
نماینده شاهین‌شهر در مجلس درباره محور اصلی سوال خود از وزیر کشور، بیان کرد: علت اعمال تبعیض توسط استانداری اصفهان در توزیع مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریالی طی ۲ سال گذشته و ۴۷۰۰ میلیارد ریال در سال جاری بین کشاورزان استان و نادیده گرفتن حق کشاورزان نجیب دشت بزرگ برخورار محور اصلی سوال از وزیر کشور است.

شرح سوال نماینده شاهین‌شهر از وزیر کشور به شرح ذیل است:

عدم تخصیص حق آبه و آب خریداری شده کشاورزان دشت بزرگ برخوار از محل زاینده رود (بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار) و متعاقب آن بیکاری و عدم تحصیل درآمدی ده‌ها هزار کشاورز زبردست در این دشت، بی عدالتی آشکاری است که در چندین سال گذشته بر مردم شریف و نجیب این منطقه تحمیل شده است.

با کمال تاسف با وجود این بی‌عدالتی، استانداری اصفهان با اعمال تبعیض در پرداخت اعتبارات خشکسالی و حق نکشت، موجی از بی‌اعتمادی و ناامیدی را ترویج و تبعات جبران‌ناپذیری بوجود آورده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۰۲۸۹۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین