پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: وزیر کشور به مجلس قول برخورد با معاونش را داد، اما ظاهرا عده‌ای او را به مقاومت در برابر نمایندگان توصیه کردند و در نهایت استیضاح وحیدی به جریان افتاد.حیدری با بیان اینکه مهمتر از همه این موارد بی‌تجربه بودن معاون سیاسی وزیر کشور در برگزاری فرایند انتخابات است گفت: فردی که در قامت معاون سیاسی قرار می‌گیرد باید تجربه برگزاری انتخابات را داشته باشد ایشان حتی در حد یک استاندار، فرماندار و بخش دار هم تجربه برگزاری انتخابات را ندارد و این حد از بی‌تجربگی در برگزاری انتخابات آسیب جدی به فرایند مهمترین رویداد سیاسی کشور می‌زند.

شعار سال: شهریار حیدری، با اشاره به درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور، گفت: استیضاح وزیر کشور با امضای بسیاری از نمایندگان توسط هیات رئیسه مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها ارسال شد تا بعد از هفته حضور نمایندگان در حوزه انتخابیه (هفته آینده) فرایند بررسی آن طبق آیین نامه داخلی مجلس انجام شود.

استیضاح وزیر کشور رای می‌آورد؛ معاون سیاسی او بی تجربه است
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس ادامه داد: استیضاح وزیر کشور چند موضوع و محور مختلف دارد که در صدر آن تخلف معاون سیاسی وزارت کشور که ریاست ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد، قرار گرفته است. انتظار می‌رفت با فردی که قانون‌شکنی کرده برخورد شود، اما تعلل در این زمینه از سوی وزیر کشور استیضاح را کلید زد.

وی بیان کرد: بعد از ابلاغیه معاون سیاسی وزارت کشور، وزیر کشور در مجلس حضور پیدا کرد و قول برخورد و برکناری با معاون سیاسی را داد، اما بعد از خروج از مجلس ظاهرا افرادی وزیر را به مقاومت در برابری خواست مجلس توصیه کردند که در نهایت استیضاح به جریان افتاد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با توجه به فضایی که در مجلس در خصوص رفتار وزیر کشور در برابر قولی که به نمایندگان داده بود شکل گرفت، برآورد می‌شود این استیضاح رای بیاورد و وزیر کشور از کابینه دولت سیزدهم خارج شود.

حیدری با بیان اینکه مهمتر از همه این موارد بی‌تجربه بودن معاون سیاسی وزیر کشور در برگزاری فرایند انتخابات است گفت: فردی که در قامت معاون سیاسی قرار می‌گیرد باید تجربه برگزاری انتخابات را داشته باشد ایشان حتی در حد یک استاندار، فرماندار و بخش دار هم تجربه برگزاری انتخابات را ندارد و این حد از بی‌تجربگی در برگزاری انتخابات آسیب جدی به فرایند مهمترین رویداد سیاسی کشور می‌زند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیار میرزا، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۹۵۲۸۶، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین