پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
هدایت الله خادمی نماینده پیشین ایذه در انتقاد از وضعیت امنیت در ایذه می‌گوید:متاسفانه ایذه با توجه به اینکه شهری کوهستانی است، راه‌های خروجی زیادی برای فرار دارد. مسئله اول اینکه اگر این افراد تروریست بودند، چگونه وارد شهرستانی دوردست مثل ایذه شده‌اند که هیچ مرزی با کشور‌های خارجی هم نیست. وی افزود: نمی‌شود که به یکباره دو موتور سوار وارد شوند و مردم را بکشند و بروند. ایذه راه فرار زیادی ندارد. چند مسیر دارد که پلیس راه وجود دارد و خیلی راحت می‌توانند آن‌ها را دستگیر کنند.
شعار سال: هدایت الله خادمی نماینده پیشین شهر ایذه در واکنش به اتفاقات تلخ و ناگواری که در ایذه رخ داده  می‌گوید: رسانه‌های رسمی ایران اعلام کردند که حمله تروریستی به مردم بوده است و اکنون هم جو خیلی آرامی وجود ندارد. متاسفانه باید بگویم متاسفانه ایذه با توجه به اینکه شهری کوهستانی است، راه‌های خروجی زیادی برای فرار دارد. مسئله اول اینکه اگر این افراد تروریست بودند، چگونه وارد شهرستانی دوردست مثل ایذه شده‌اند که هیچ مرزی با کشور‌های خارجی هم نیست.

خادمی می‌گوید: در دوره‌های مختلف ما این را می‌شنویم که تروریست‌ها وارد شهر می‌شوند و تعدادی را می‌کشند و بعد هم می‌روند. خب این نشان می‌دهد که هیچ توجهی به موضوع امنیت نمی‌شود که به این راحتی وارد یک شهر پرمخاطره‌ای به لحاظ کوچک بودن و نبود راه فرار شوند و مردم را بکشند و بروند! سال ۹۶ و ۹۸ هم چنین چیزی را اعلام کردند.

او می‌گوید: ما این گله را همواره از مسئولان استانی داریم که وقتی در یک شهر کوچک و دوردست چنین اتفاقی رخ می‌دهد و نمی‌توانند محافظت کنند، پس در شهر‌هایی که هم‌مرز با کشور‌های خارجی هستند و موقعیت آن‌ها به جای کوهستان، دشت است! چه دارد می‌گذرد؟
 
ایذه راه فرار ندارد، اما تروریست‌ها آمدند و راحت فرار کردند/ هیچ توجهی به امنیت نمی‌شود
نماینده سابق ایذه می‌گوید: در دو ماه گذشته که در کشور اعتراضات وجود داشت، خوزستان عموما آرام بود مخصوصا شهر ایذه. روز گذشته بعد از دو ماه با توجه به اطلاعیه‌ها و فراخوان‌هایی که داده شده بود، مردم برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند. با توجه به آرام بودن شهر در دو ماه گذشته و با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر این احتمال همواره وجود داشت که مردم ایذه به خیابان‌ها بیایند، خب نیرو‌های امنیتی استان باید این فکر را می‌کردند که آیا نیرو‌های تروریستی وارد شهر می‌شوند یا نه. سوال این است که چرا چنین فکری نکردند؟ یعنی با توجه به اینکه در سراسر کشور اعتراضات وجود داشت و مردم ایذه نیز همیشه بیرون می‌آمدند، خب این فکر را باید زودتر می‌کردند که مردم شهر هر لحظه ممکن است به خیابان‌ها بیایند.

خادمی می‌گوید: نمی‌شود که به یکباره دو موتور سوار وارد شوند و مردم را بکشند و بروند. ایذه راه فرار زیادی ندارد. چند مسیر دارد که پلیس راه وجود دارد و خیلی راحت می‌توانند آن‌ها را دستگیر کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۲۳۶۰۷، www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
خودت یکی از علل های این ناامنی در این شهر هستید مگر یادتان رفته است که در تبلیغات انتخاباتی خود برنو بدست گرفتید و پشت تریبون رفتید و خطاب به جوانان ایذه ای گفتید که بکشید که نامتان تا همیشه بر سر زبان ها باشد که شما مرد هستید و شرف دارید حالا آمده ای دایه مهربان تر از مادر شده ای.دم خروس را باور کنیم یا قسم خضرت عباس را آقای خادمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین