پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
سیدمهرداد سیدمهدی، به مدیریت روابط عمومی دفتر رهبری منصوب شد. پیش از این، سپهر خلجی به مدت ۱۲ سال عهده‌دار این مسئولیت بود که در نهایت با هماهنگی های صورت پذیرفته و با حکم رییس جمهور ، به ریاست شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد. سید مهرداد سیدمهدی پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بوده است.

شعار سال : سیدمهرداد سیدمهدی، به مدیریت روابط عمومی دفتر رهبری منصوب شد. پیش از این، سپهر خلجی به مدت ۱۲ سال عهده‌دار این مسئولیت بود که در نهایت با هماهنگی‌های صورت پذیرفته و با حکم رییس جمهور به ریاست شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد. سید مهرداد سیدمهدی پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بوده است.

انتصاب سید مهرداد سید مهدی به مدیریت روابط عمومی دفتر روابط عمومی رهبری

سپهر خلجی مسئول سابق روابط عمومی دفتر رهبر انقلاب در یادداشتی که روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود،از این انتصاب خبر داد. خلجی در یادداشت خود در این باره نوشته بود: «امروز پس از قریب ۱۲ سال خدمت در روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری، امانت را به برادر کاردان، متخلق و انقلابی جناب آیای سیدمهرداد سیدمهدی واگذار کردم.» خلجی دوران حضورش در مجموعه دفتر رهبر انقلاب اسلامی را، از شیرین ترین روزهای زندگی خود یاد کرد و نوشت: اکنون که به سنگر رسانه دولت منتقل شدم، این سنگر را نیز همچنان و با توجه به تاکیدات چندباره رهبر عالیقدر انقلاب بر کار رسانه ای هنرمندانه در دولت، جایگاه وسیعتری برای خدمت به ایشان و مردم عزیز می دانم.»

برخی از اخبار و حاشیه های دریافتی، حکایت از بازنشسته بودن سیدمهرداد سید مهدی دارند. منتظر دریافت اطلاعات تکمیلی برای تقویت یا تصحیح خبر هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
آدم خوبیه من باهاش کار کردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین