پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
رهبر انقلاب با ارسال پیامی ، درگذشت مهندس رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی را به خانواده و دوستان ایشان تسلیت گفته و ایشان را از جمله‌ مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور توصیف نموده که در عرصه‌های گوناگون، خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.

شعار سال:رهبر انقلاب با ارسال پیامی ، درگذشت مهندس رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی را به خانواده و دوستان ایشان تسلیت گفته و ایشان را از جمله‌ مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور توصیف نموده که در عرصه‌های گوناگون، خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم


درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای رستم قاسمی رحمة‌الله علیه را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض می کنم.

ایشان از جمله‌ مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و پاداش مجاهدت‌ها را برای آن مرحوم مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
با این همه اخبار مرتبطی که درباره پیام تسلیت رهبر انقلاب منعکس کردید، جا داره یه تحلیل محتوا و شخصیت شناسی روی افرادی که پیام تسلیت دریافت کردند، صورت بگیره. یافته های جالبی احتمالا بدست می ده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین