پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
کیامرث جوکار مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه در جریان بازدید معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای پیگیری وضعیت کالا‌های متروکه از بندر گناوه اظهار داشت: بندر گناوه روندی رو به پیشرفت در مسیر تجارت دارد به نحوی که اکنون مبدأ صادراتی شمار زیادی از فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

شعار سال: کیامرث جوکار در جریان بازدید معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای پیگیری وضعیت کالا‌های متروکه از بندر گناوه اظهار داشت: بندر گناوه روندی رو به پیشرفت در مسیر تجارت دارد به نحوی که اکنون مبدأ صادراتی شمار زیادی از فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

وی از صادرات دو هزار و ۱۵۰ محموله اشیاء سفالی به وزن ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن به امارات متحده عربی از بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این ۲۲ محموله قطعات یدکی اجاق گاز به وزن ۹ هزار و ۳۸۰ تن از بندر گناوه به مقصد شارجه امارات صادر شده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه اظهار کرد: در بندر گناوه برای حمایت از صاردات برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که انتظار می‌رود فعالان اقتصادی از ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم ببرند.

جوکار گفت: در حوزه زیرساخت نیز اجرا برنامه طرح توسعه جامع برای بندر گناوه مدنظر قرار گرفته است که فاز نخست آن در دهه فجر امسال کلید می‌خورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار:۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۹۴۵۹۷، mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین