پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
دکتر الیاس نادران نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، از تقدیم استعفای خود از نمایندگی مجلس خبر داد.وی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس‌ مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید. وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس، هیات رییسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد. گمانه ها در خصوص علل استعفای او ادامه دارد.

شعار سال: بر اساس برخی از اخبار دریافتی، دکتر الیاس نادران نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، از تقدیم استعفای خود از نمایندگی مجلس خبر داد.وی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس‌ مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید. وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس، هیات رییسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد. گمانه ها در خصوص علل استعفای او ادامه دارد.

الیاس نادران استعفا داد و درخواست قرائت متن استعفا در مجلس

تجارب سابق نشان می دهد که علل استعفای نمایندگان می تواند مربوط به عواملی نظیر عدم همگرایی سیاسی و مخالفت با موضوعی در سطح امنیت ملی( عموما با استعفای دسته جمعی صورت می گیرد)، انتصاب در پست های مدیریتی در دولت ( نظیر آنچه که برای عزیزی نماینده کرمانشاه در حال دنباله گیری بود)، تحت فشار بودن از طرف جریان یا جریانات خاص و مواردی همانند باشد. 

باید دید که نادران با چه انگیزه ای اقدام به ارایه استعفای خود نموده است. آنچه که قابل پیش بینی است ، با روندهای سازشی پشت پرده و به احتمال بالا ، این استعفا پس گرفته می شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین