پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
در حالی که رسانه‌های صهیونیستی و عربی مخالف مقاومت سعی در شایعه‌پراکنی درباره وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله دارند، فرزند او تمام این شایعات را تکذیب کرد.

شعار سال: رادیو صوت لبنان به نقل از «جواد حسن نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله خبر داد او ساعاتی پیش با پدرش گفتگو کرده است.

به نوشته این رسانه لبنانی، فرزند سید حسن نصرالله در صفحه توئیتر خود در مورد شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمانی پدرش گفت: اطلاعاتی که به ویژه در رسانه‌های اسرائیلی منتشر می‌شوند دروغ هستند؛ به این دلیل که من نیم ساعت پیش با پدرم گفتگو کردم.


فرزند سید حسن نصرالله شایعات مربوط به شرایط جسمانی وی را تکذیب کرد
گفتنی است حزب‌الله لبنان از لغو سخنرانی سید حسن نصرالله به دلیل ابتلا به آنفولانزا خبر داده و اعلام کرده بود که این سخنرانی به سه‌شنبه موکول شده است.

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که قرار بود شامگاه ۹ دی به مناسب سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی ایراد شود، لغو و به سه‌شنبه موکول شد.

بیانیه روابط عمومی حزب‌الله که در آن اعلام کرده بود سخنرانی که قرار بود جمعه شب برگزار شود، به دلیل ابتلای سید حسن نصرالله به آنفولانزا لغو گردید، باعث شد تا برخی از رسانه‌های عربی مخالف مقاومت به ویژه رسانه‌های سعودی و نیز رسانه‌های صهیونیست به داستان‌پردازی و شایعه‌پراکنی در مورد وضعیت جسمانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بپردازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۳۰۱۲۰، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین