پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
اخیراً برخی حساب‌های مجازی فارسی، فیلمی را پخش کرده‌اند که در آن نقدهای یک خانم در حضور وزیر بهداشت به مدیریت شبکه بهداشت و درمان کشور نمایش داده می‌شود. در این فیلم‌ها ادعا شده که وزیر بهداشت نسبت به صحبت‌ها و انتقادهای این فرد، بی‌اعتناست اما فیلمی از زاویه دیگر نشان می‌دهد که وزیر بهداشت دست به سینه، صحبتهای این خانم را شنیده و ابتدا گفته نامه بدهید و وقتی خانم می‌گوید شفاهی می‌گویم، می‌ایستد و نقدها را گوش می‌دهد و نهایتاً نیز عنوان می‌کند که همه‌ حرفها را در نامه‌ای نیز بنویسید تا پیگیری کنیم.

شعار سال:  اخیراً برخی حساب‌های مجازی و بی‌بی‌سی فارسی فیلمی را پخش کرده‌اند که در آن نقد‌های یک خانم در حضور وزیر بهداشت به مدیریت شبکه بهداشت و درمان کشور نمایش داده می‌شد.

امّا در آنچه بی‌بی‌سی پخش و بر روی آن تمرکز کرده، اساساً مساله شبکه بهداشت در مرکز موضوع نیست؛ بی‌بی‌سی تیتر زده که وزیر دولت در واکنش به انتقاد‌ها فقط همین را گفته که «نامه بنویسید پیگیری می‌کنیم؛ صلوات بفرستید»! پیام این تیتر و این زاویه مشخص است: ما مسئولان گوش نمی‌کنیم و دست به سر می‌کنیم؛ صلواتش را هم می‌فرستیم!

ماجرای وزیر بهداشت از زاویه دیگری که بی‌بی‌سی نشان نمی‌دهد
اما ویدیویی از زاویه دیگر چیز‌های بیشتری را نشان می‌دهد که بی‌بی‌سی نمی‌خواهد. ما هم در این متن، بر مساله وارد بودن یا نبودن این نقد‌ها به شبکه بهداشت نمی‌پردازیم؛ این نقد‌ها می‌تواند درست یا غلط باشد. اما زاویه دوربین بی بی سی حتماً ناقص و لذا غلط است. فیلمی از زاویه دیگر نشان می‌دهد که وزیر بهداشت دست به سینه صحبت‌های این خانم را شنیده. ابتدا گفته نامه بدهید و وقتی خانم می‌گوید شفاهی می‌گویم، می‌ایستد و نقد‌ها را گوش می‌دهد و نهایتاً نیز عنوان می‌کند که همه حرف‌ها را در نامه‌ای نیز بنویسید تا پیگیری کنیم.

تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۶۹۸۰۱، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین