پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
ادعا می شود که برادر آقای حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران که شهردار یکی از نواحی منطقه دو شهرداری تهران بود، به دلیل تخلفات گسترده برکنار شده است. اواخر اسفند ماه 1401 خبر رسید که، مدیر یکی از شهرداری های نواحی شمالی تهران به دلیل تخلفات اقتصادی و...؛ از مسئولیت خود بر کنار شده است. گویا مدیر مورد اشاره آقای کاشانی، برادر حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران می باشند. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی برای تقویت یا اصلاح خبر می باشیم.

شعارسال: اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۱، مدیر شهرداری یکی از نواحی شهرداری منطقه دو تهران، گویا به دلیل تخلفات اقتصادی و… از مسئولیت خود بر کنار شد. ظاهراً به دلیل اینکه این فرد برادر عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران -حبیب کاشانی- بود، سازمان بازرسی شهرداری تهران درباره تخلفات وی اطلاع رسانی نکرده و در سکوت رسانه‌ای این فرد را صرفاً از مسئولیت کنار گذاشته است.

 

برکناری برادر حبیب کاشانی از مدیریت در منطقه ۲ شهرداری تهران، با ادعای وقوع تخلفات گسترده

اولا اگر این خبر حقیقت داشته باشد، باید از بازرسی شهرداری تهران حساب کشی شده و شکایات چندگانه به شورای شهر، شورای عالی استان‌ها، وزارت کشور و دیوان عدالت به اتهام اختفای حقایق مهم موثر بر تعارض منافع صورت پذیرد. ثانیا جای داشت شورای شهر تهران و شخص اقای مهدی چمران بجای صحبت‌های پراکنده در خصوص وضعیت اقتصاد کلان کشور و حوزه دیپلماسی خارجی، درباره این موضوع اطلاع رسانی می‌کردند.

نکته دیگر مطرح بودن شائبه‌ها و حاشیه‌های عدیده از جا‌هایی است که حاج حبیب کاشانی در آنجا فعالیت داشته اند. واقعا علت این سطح از شائبه و شایعات چیست، باید از خود ایشان سوال شود. شعار سال منتظر دریافت توضیحات تکمیلی یا اصلاحی در خصوص این خبر می‌باشد. هرچند برخی از حامیان ایشان معتقدند که درز این خبر بدلیل مقابله حبیب کاشانی با برخی از فساد‌ها و سلیقه گرایی‌ها در شهرداری تهران است. نشان تائیدی این ماجرا آنکه متنی با غلط نگارشی کپی شده و در همه رسانه‌ها به همان صورت اولیه، بازنشر شده است.

لازم به توضیح است که، منطقه ۲ شهرداری تهران در ضلع جنوبی از شمال شرقی میدان آزادی تا ستارخان، از شرق با بزرگاه چمران از منطقه شش جدا می‌شود. از غرب با دره فرحزادی از منطقه پنج تفکیک می‌گردد و از شما تا کوه‌های البرز ادامه دارد. این منطقه با مناطق یک، سه، پنج، شش، نُه، ده همجوار است. محدوده جغرافیایی آن بطور دقیق‌تر از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه شهید چمران و میدان توحید (کندی) و از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح قرار می‌گیرد. برخی از محله‌های منطقهٔ ۲ عبارتند از: تهران ویلا، شهرآرا، کوی گیشا، شهرک غرب و سعادت آباد می‌شود. منطقه ۲ دارای ۱۴ محله و ۹ ناحیه است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مدارا، تاریخ انتشار:5اردیبهشت1402، کدخبر: 240569، www.modara.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین