پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
پس از پایان دوره بیست‌وهفتم جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نشست‌ها، مذاکرات و رایزنی‌هایی برای رفع کاستی‌ها، مشکلات و محدودیت‌های برگزاری این رویداد نمایشی در همدان برگزار شد که امید است با همکاری مدیران و تصمیم‌گیران استان، این جشنواره به شکلی بهتر از دوره‌های گذشته در این شهر به کار خود ادامه دهد.

شعارسال: با توجه به نشست‌های مختلف تخصصی با صاحبنظران و هنرمندان عرصه نمایش کودک همچنین حساسیت‌های ویژه‌ای که در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان وجود دارد، این احتمال در نظر گرفته شده بود تا این رویداد بزرگ نمایشی به استان دیگر هجرت کند.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان می‌ماند

در همین رابطه، امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که تیر ۱۴۰۱ در همدان برگزار شد، در گفت‌وگویی، از میزبانی این شهر ابراز نارضایتی و اعلام کرده بود در صورت برطرف نشدن ضعف‌ها، کمبود‌ها و ناهماهنگی‌ها، احتمال تغییر محل برگزاری جشنواره بیست‌وهشتم وجود دارد.

پیرو این موضوع، در ماه‌های گذشته از یک سو مذاکرات متعددی میان اداره‌کل هنر‌های نمایشی و دبیر این رویداد هنری با مدیران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و از سوی دیگر، تشریک مساعی بین سطوح مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت کلان استان همدان انجام شد. این تعامل، با بهره ‎مندی از نظرات کارشناسان و اصناف تخصصی این حوزه، در راستای هم‌افزایی توان و امکانات برگزارکنندگان و با هدف ارتقای کیفی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان صورت گرفت.

در این مذاکرات و رایزنی‌ها، بر رفع کاستی‌ها، مشکلات و محدودیت‌های موجود و به کارگیری نظرات تخصصی کارشناسان این حوزه برای برگزاری هرچه موفق‌تر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تاکید شد.

با این رویکرد امید است تا از همه امکانات سخت‌افزاری و حمایت‌های مادی و معنوی استان فرهنگی همدان در دوره‌های آتی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به بهترین شکل استفاده شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17خرداد1402، کدخبر: 1365065، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین