پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
سخنگوی دولت گفت: دولت لایحه اساسنامه توسعه منطقه مکران را تصویب کرد و طبق آن، تمامی اختیارات لازم برای توسعه و پیشرفت لازم به سازمانی که آنجا فعال می‌شود داده خواهد شد.

شعارسال: علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات امروز هیئت وزیران بیان کرد: در جلسه امروز دولت برخی مجوز‌های امضای موافقتنامه‌هایی که در سفر آتی رئیس‌جمهور به آمریکای جنوبی منعقد خواهد شد، به امضا رسید و مجوز‌های لازمه به وزارتخانه‌های مرتبط داده شد.

لایحه اساسنامه منطقه مکران به تصویب رسید

وی افزود: از دیگر مصوبات امروز تصویب لایحه اساسنامه منطقه مکران بود؛ سال‌های سال تکلیف قانونی بود که این لایحه مجلس برود، ولی معطل مانده بود. دولت لایحه را تصویب کرد و طبق آن، تمامی اختیارات لازم برای توسعه و پیشرفت لازم به سازمانی که آنجا فعال می‌شود داده خواهد شد و امکانات و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی به مکران و آن سازمان داده می‌شود تا اقدامات لازم انجام بگیرد و این به‌نوعی تحولی در نظام حکمرانی است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین لایحه‌ای برای حمایت از اتباع ایرانی خارج از کشور برای از ایشان در برابر تحریم‌هایی که علیه آنان اعمال می‌شود داشتیم تا مورد حمایت قرار بگیرند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17خرداد1402، کدخبر: 2907344، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین