پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
علی کاظمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته گرایش جدید شامل رشته مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند و با حمایت رئیس دانشگاه و پیگیری و همت مدیر کل امور آموزشی دانشگاه از سوی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برای این دانشگاه صادر شد.

شعار سال: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته گرایش جدید صادر شد.

علی کاظمی اظهار کرد: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته گرایش جدید شامل رشته مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند و  با حمایت رئیس دانشگاه و پیگیری و همت مدیر کل امور آموزشی دانشگاه از سوی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برای این دانشگاه صادر شد.

صدور مجوز جذب دانشجو در دو رشته جدید در دانشگاه تفرش
وی افزود: با کسب این مجوز‌ها از سوی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، متقاضیان می‌توانند در آزمون ورودی سال ۱۴۰۲ علاوه بر رشته مهندسی مکاترونیک در رشته‌های مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند و همچنین رشته مهندسی نقشه برداری گرایش ژئودزی را انتخاب کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه همواره بر توسعه رشته‌های کاربردی و تلاش به استفاده از تمام ظرفیت اعضای هیات علمی گروه‌های آموزشی مختلف بوده است.

کاظمی ادامه داد: با کسب مجوز این دو رشته جدید، طی یکسال گذشته دانشگاه توانسته چهار رشته گرایش جدید را به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد مجموعه آموزشی دانشگاه اضافه کند. امید است رفع مشکلات صنعتی استان و منطقه از برونداد‌های پژوهشی توسعه‌های اشاره شده باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تدابیر پیش بینی شده، برنامه ریزی‌های لازم به منظور اخذ مجوز چندین رشته گرایش دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دست اقدام بوده که در صورت اخذ مجوز، اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: تمامی هدف گذاری‌ها و اقدامات بی وقفه آموزش دانشگاه به سمت بالاتر بودن کیفیت آموزشی و توسعه در زمینه رشته‌های پرمتقاضی و کاربردی در صنایع مختلف و پژوهش‌های بنیادی بوده و امید است اقدامات دانشگاه در نهایت در راستای اسناد بالادستی نظام آموزش عالی کشور، سبب ارتقای سطح کمی و کیفی دانشجویان علاقمند و تربیت نسلی متخصص با دانش کاربردی برای رفع نیاز‌های ضروری کشور شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۳۲۰۰۰۰۶۷۰، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین