پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
«رجبعلی اعتمادی» مشهور به «ر. اعتمادی» نویسنده، رمان‌نویس و روزنامه‌نگار نیمه شب گذشته درگذشت. مراسم تشییع‌ پیکر و خاکسپاری ر. اعتمادی فردا، در بهشت‌ زهرا برگزار می شود. هم‌چنین مراسم یادبود این نویسنده نیز شنبه در باشگاه راه‌آهن شهرک اکباتان برگزار خواهد شد.

شعارسال: رجب‌علی اعتمادی مشهور به ر. اعتمادی نویسنده، رمان‌نویس و روزنامه‌نگار نیمه‌شب گذشته درگذشت.

رجب‌علی اعتمادی در سال ۱۳۱۲ در شهر لار در استان فارس به دنیا آمد. در سال ۱۳۳۵ پس از اتمام دوره سربازی، در آزمون آموزشی روزنامه اطلاعات شرکت کرد و به‌عنوان نفر ششم وارد روزنامه اطلاعات شد. اعتمادی بنیان‌گذار و سردبیر اولین مجله با مخاطب ویژه نسل جوان ایران بود. مجله جوانان از نشریات مؤسسه اطلاعات در سال‌های دهه چهل و پنجاه با سردبیری وی به یکی از پرفروش‌ترین مجلات ایران تبدیل شد.

او بیشتر کتاب‌هایش را با نام مستعار ر. اعتمادی به چاپ رسانده است و شهرت عمده او به‌خاطر چاپ رمان‌های عامه‌پسند بود. رنگ سرخ عشق، آخر خط، گنجشک‌های غم، گلبانو، چهل درجه زیر شب، هفت آسمان عشق و... از جمله آثار مشهور اعتمادی است.

مراسم تشییع پیکر و خاک‌سپاری ر. اعتمادی فردا، پنجشنبه، ۲۲ تیرماه، در بهشت زهرا (ع) برگزار می شود، هم‌چنین مراسم یادبود این نویسنده نیز روز شنبه، ۲۴ تیرماه، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در باشگاه راه‌آهن شهرک اکباتان برگزار خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21تیر1402، کدخبر: 2924738، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین