پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج اعلام کرد: فصل نخست پروژه علمی و فرهنگی، تاریخ شفاهی این کلانشهر در قالب پادکست تدوین و آماده سازی شد. تاریخچه تاسیس شهرداری در کرج به سال ۱۳۳۰ بر می‌گردد که این شهر با تجمیع مناطق پیرامونی آن در دهه ۷۰ به عنوان کلانشهر شناخته شد. این شهر تا قبل از سال ۱۳۹۲ دارای ۱۲ منطقه شهری بود که منفک شدن فردیس اکنون دارای ۱۰ منطقه شهری است.

شعار سال: سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج اعلام کرد: فصل نخست پروژه علمی و فرهنگی، تاریخ شفاهی این کلانشهر در قالب پادکست تدوین و آماده سازی شد.


فصل نخست تاریخ شفاهی کلانشهر کرج تدوین شد

سیدجمال بهشتی در این باره افزود: بخش نخست این پروژه به منطقه مهرشهر کرج اختصاص یافته که در سه بخش تدوین شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور جمع‌آوری و مستندسازی اطلاعات شفاهی شهر و شهرداری کلانشهر کرج انجام می‌گیرد، افزود: تاریخ شفاهی به عنوان یک روش تحقیق با ارزش در حوزه جمع‌آوری و مستندسازی اطلاعات شفاهی مدیریت شهری، مورد توجه این اداره کل قرار گرفته است.

بهشتی، همچنین ایجاد نقشه راه و استفاده از تجربیات گذشته برای آیندگان را از دیگر اهداف تهیه این پادکست‌ها عنوان کرد.

وی ارائه گزینه‌های جذاب برای مخاطب در دنیای رسانه را نیازمند شناخت دقیق از حوزه ارتباطات و روابط عمومی ارزیابی کرد و ادامه داد: با همین رویکرد شهرداری کرج اقدام به پژوهش و تولید پادکست تخصصی تاریخ شفاهی مدیریت شهری کرج کرده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج ضمن اشاره به ضرورت تبیین فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری با بیانی ساده و جذاب برای مخاطبان اضافه کرد: در ادوار گذشته شهرداری‌های کرج، مهرشهر و گوهردشت به طور مستقل فعالیت می‌کردند و از تجمیع آن‌ها، شهرداری کرج متولد شد.

وی بیان کرد: بر همین اساس شرح نحوه توسعه شهری کرج و اقداماتی که در گذشته انجام شده مد نظر تولیدکنندگان پادکست‌های مدیریت شهری است. فصل اول پادکست که در قالب سه قسمت تولید شده و به فعالیت‌ها و تاریخ شهرداری مهرشهر پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: راویان این سه قسمت آقایان ابن یامین ترابی، عبدالله تفرشی و سیدعلی حسینی از مسوولان و مدیران سابق شهرداری مهرشهر هستند.

بهشتی افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج مصمم است به منظور حمایت از زحمات و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته، تولید این مجموعه پادکست را ادامه دهد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج تأکید کرد: تمام مراحل پژوهش و تولید این اثر ماندگار از درون ظرفیت‌های موجود در شهرداری کرج و بدون صرف هیچگونه هزینه مضاعفی انجام شده است.

به گفته بهشتی، این پادکست‌ها در پورتال شهرداری کرج قابل دانلود و شنیدن است.

تاریخچه تاسیس شهرداری در کرج به سال ۱۳۳۰ بر می‌گردد که این شهر با تجمیع مناطق پیرامونی آن در دهه ۷۰ به عنوان کلانشهر شناخته شد. این شهر تا قبل از سال ۱۳۹۲ دارای ۱۲ منطقه شهری بود که منفک شدن فردیس اکنون دارای ۱۰ منطقه شهری است.

جمعیت کنونی کلانشهر کرج بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برآورد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پیشتازان البرز، تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۵۷۳۱، pishtazanealborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین