پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاورد‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار و جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

شعار سال: برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاورد‌های پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های اولویت‌دار و جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

فراخوان ارسال پایان‌نامه مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز
این برنامه توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد‌های توسعه فناوری و کریدور فناوری تا بازار برگزار خواهد شد.

این برنامه که مجری اصلی آن کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی است به نحوی طراحی شده که رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی در موضوعات کلیدی با ظرفیت ثبت در اداره ثبت اختراع آمریکا USPTO وفایلینگ PST پس از بررسی و انتخاب برای توسعه فناوری و تجاری سازی، جهت‌دهی و حمایت شوند.

چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های راهبردی است.

تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آن‌ها در حیطه‌های فناورانه است و همچنین محققین پسادکتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال درخواست شرکت در برنامه فن‌تز به نشانی الکترونیکی https://patentoffice.ir//page/۵۲۳۶ مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۰۹۰۴۳۵، snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین