پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کانال تلگرامی نیش دندان نوشت که درآمد انجمن‌ها از برگزاری کنگره‌های علمی و نمایشگاه‌های جانبی در اصل از جیب دندان‌پزشکان پرداخت می‌شود. دندان‌پزشکان به عنوان صاحبان اصلی این انجمن‌ها باید بدانند پول آنها چگونه و در چه مسیری هزینه می‌شود و چه کسانی از آن منتفع می‌شوند؟ منتظر دریافت توضیحات انجمن هستیم.

شعارسال: بر طبق ادعای کانال تلگرامی نیش دندان، مبلغ قرارداد پیمانکار برگزاری اکسیدا ۲۰۲۳ با «جامعه دندانپزشکی ایران» مبلغ ۹۳میلیارد ریال بوده، اما طی تخمین‌ها، درآمد حاصل از برگزاری این کنگره بیش از ۷۰۰میلیارد ریال برآورد گردیده است. دندانپزشکان باید بدانند این درآمد کلان چگونه هزینه شده است؟ درآمد انجمن‌ها از برگزاری کنگره‌های علمی و نمایشگاه‌های جانبی در اصل از جیب دندان‌پزشکان پرداخت می‌شود. دندان‌پزشکان به عنوان صاحبان اصلی این انجمن‌ها باید بدانند پول آن‌ها چگونه و در چه مسیری هزینه می‌شود و چه کسانی از آن منتفع می‌شوند؟

بیش از هفتاد میلیارد تومان درآمد کنگره اکسیدا ۲۰۲۳ چگونه هزینه شد؟

دکتر کوروش رحیمی، بازرس جامعه دندان‌پزشکی ایران، باید با مطالبه از هیات‌مدیره این انجمن و شورای برگزاری کنگره اکسیدا ۲۰۲۳، به این سوال پاسخ دهد که درآمد کلان برگزاری کنگره اکسیدای امسال چگونه و در چه مسیری صرف شده است و عایدی انجمن از آن چقدر بوده و پاسخ را به اطلاع دندان‌پزشکان برساند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی نیش دندان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
قشنگ زیرآب زدیدها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین