پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
سردار تناکی فرماندهی تیپ نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی به همراه فرماندهی گردان و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بشرویه با پدر شهید جواد قلی نیا عدالتی دیدار و گفتگو کردند. سردار تناکی فرماندهی تیپ نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه یقینا شهدا برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند اظهار داشت:امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

شعار سال: فرماندهی تیپ نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی با پدر شهید قلی نیا عدالتی دیدار کرد

سردار تناکی فرماندهی تیپ نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی به همراه فرماندهی گردان و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بشرویه با پدر شهید جواد قلی نیا عدالتی دیدار و گفتگو کردند.

امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، مرهون خون شهداست

سردار تناکی فرماندهی تیپ نیروی زمینی سپاه خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه یقینا شهدا برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند اظهار داشت:امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

سردار تناکی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا کمتر از دیدار و زیارت شهید نیست ابراز نمود:حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و امانتدار خوبی باشیم و بار امانتی که بر دوش ما گذاشتند به صاحب اصلی آن برسانیم.

گفتنی است شهید جواد قلی نیا عدالتی در سال ۱۳۵۳ متولد و سرانجام در سن ۱۹ سالگی در تاریخ ۱۳۷۲/۱۱/۰۶ در منطقه نهبندان به در جه رفیع شهادت نایل آمد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۷۴۷۰۸، www.isaar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین