پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند‌.

شعارسال: محسن برمهانی معاون سیما در احکام جداگانه‌ای محمدباقر اعلمی را به سمت مدیر شبکه تهران، حسین زارع‌زاده را به سمت مدیر شبکه مستند، محمدعلی غلامرضایی را به سمت مدیر شبکه‌های نمایش و تماشا، حامد فاتحی پولادی را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت سیما، سید محمدرضا خوشرو را به سمت دبیر جشنواره جام‌جم و محمدرضا رضاپور را به سمت مشاور معاون سیما منصوب کرد.

مدیران چند شبکه تلویزیونی تغییر کردند+ جزئیات انتصابات جدید

طی این انتصابات وظایف محتوایی و تولیدی مدیریت رسانه‌های نوین سیما به صورت سرپرستی به حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی سیما و وظایف فنی آن به سیدباقر حاجی‌سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما محول شد.

این انتصابات درحالی صورت می‌گیرد که نگاهی مبتنی بر تحول در رسانه ملی به‌عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی کشور، مأموریت سازمان صداوسیما را در دوره کنونی خطیرتر می‌کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10آبان1402، کدخبر: 2981872، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین