پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت، حکم محکومیت قطعی سه تن از شهرداران سابق شهر بوکان که به اتهام‌های مختلف از جمله تضییع حقوق دولتی تحت تعقیب بودند، صادر شده است. بررسی ها نشان می دهد که در دوره مورد اشاره( سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵)، پمج نفر در لوکان دارای سمت شهرداری بودند. اسامی این پنج نفر شامل رشید میرحسامی ، حسین عباسی فرید ، سلیمان فیضی ، رسول معروفي و سعدی رادمنش می باشند و محکومین قطعی بر اساس اظهارات رئیس کل دادگستری باید سه نفر از این پنج اسم باشد. منتظر دریافت اطلاعات تکمیلی برای شفاف سازی بیشتر و ممانعت از وارد کردن خدشه به اسم دو شهردار بزرگوار خوش خدمت این شهر که در بین اسامی مورد اشاره بالا، ذکر نام شده اند ، می باشیم .

شعارسال: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم محکومیت قطعی سه تن از شهرداران سابق شهر بوکان که به اتهام‌های مختلف از جمله تضییع حقوق دولتی تحت تعقیب بودند، صادر شده است.

حبس، شلاق و جزای نقدی حکم دادگاه برای سه شهردار سابق بوکان

ناصرعتباتی در این خصوص اظهار کرد: سه تن از شهرداران سابق بوکان که از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ تصدی مدیریت شهری را برعهده داشتند، به اتهام‌های تضییع حقوق دولتی، اجرا نکردن صحیح قوانین مملکتی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی تحت تعقیب قرار گرفته بودند که پس از سیر مراحل قانونی رسیدگی، حکم قطعی آنان در محاکم تجدیدنظر استان صادر شد. وی اضافه کرد: این افراد به حبس، شلاق و جزای نقدی و همچنین جبران خسارت محکوم شده اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اجازه تجاوز به حقوق بیت المال و اموال عمومی به هیچ کسی داده نخواهد شد و با مرتکبان چنین جرایمی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

شهرداری بوکان در سال ۱۳۲۷ خورشیدی و در زمانی که جمعیت بوکان به پنج هزار نفر رسید، بنیان نهاده شد و ساختمان آن زمان شهرداری بوکان، ساختمان فعلی بانک صادرات در خیابان انقلاب این شهر بود. اولین شهردار رسمی این شهر نیز سیدعبدالله کاظمی مکری بوده است. شهرداری بوکان در درجهٔ ۹ شهرداری‌های کشور قرار دارد (طیف یک تا دوازده درجه ای) که این درجه با توجه به سه شاخص درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهر و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد. اسامی شهرداران بوکان در بعد از انقلاب بشرح زیر است.

حبس، شلاق و جزای نقدی حکم دادگاه برای سه شهردار سابق بوکان

حبس، شلاق و جزای نقدی حکم دادگاه برای سه شهردار سابق بوکان

حبس، شلاق و جزای نقدی حکم دادگاه برای سه شهردار سابق بوکان

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین