پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
در پی سواستفاده افراد سودجو از طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و انتشار فراخوان‌های جعلی، بنیاد ملی نخبگان اعلام داشت که اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است.زمان سومین فراخوان جذب متعاقبا اعلام شده و دفترچه‌های اختصاصی هر دستگاه نیز به‌زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شعارسال: در پی انتشار اخبار کذب درباره آغاز فراخوان جذب نخبگان و انتشار دفترچه آزمون و فروش نمونه سؤالات آزمون آن، بنیاد ملی نخبگان ضمن تکذیب این خبر به استحضار می‌رساند این بنیاد به عنوان مرجع رسمی انتشار فراخوان جذب نیروی انسانی نخبه و مستعدبرتر در دستگاه‌های اجرایی کشور، تاکنون هیچ دفترچه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

هشدار درباره سوءاستفاده از طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

همچنین فرآیند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی مشمول آزمون کتبی نبوده و تابع ضوابط مصوب هیات وزیران و ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، زمان سومین فراخوان جذب متعاقبا اعلام شده و دفترچه‌های اختصاصی هر دستگاه نیز به‌زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17دی1402، کدخبر: 1402101712243، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین