پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
خوانش و تحلیل منظومه فکری بعضی از سیاسیون فعال در جامعه ( اهم از خواب زده های شب های انتخابات یا فعال در طول دوره) ما را دچار تاسف می کند که با چه وزنی و کیفیتی مواجه هستیم؟ سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از جریانی خیالی صحبت می کند که توان دو قطبی سازی انتخابات را دارد.آقای سجادی، احتمالا به عمد خود را به تغافل می زند. چرایی اش را از خودش بپرسید. معتقد است که فرانسه هم شورای نگهبان دارد ( ایشان را به خواندن چند واحد حقوق اساسی و حقوق اساسی تطبیقی دعوت می کنیم). سوال اینجاست که مگر ما با فعالیت نمودن شورای نگهبان مخالفتی داریم؟ ما از کم توجهی به تعریف نظارت های قانونی روی عملکرد شورای نگهبان گلایه مندیم. یک کلام که این خاک پاک و دین هدایت کننده،از دست جریانات سیاسی چپ و راست منفعت اندیش محافظه کار کم اطلاع ، رنج ها کشیده است. موضوعی که ان شاالله در آینده نزدیک با دستان سربازان کوچک علی، جمع خواهد شد و افراد به وزن جایگاه می گیرند ،نه به زور و وزنه. سربسته عرض شد، خودشان خوب می دانند موضوع چیست و مخاطب کیست.

شعارسال: سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: یک جریان سیاسی در کشور سعی می‌کند موضوعات حساس مناقشه‌برانگیز را به گونه‌ای مطرح کند که جامعه دو قطبی شود.

مشکل وجود شورای نگهبان نیست جناب سید کمال الدین سجادی ،مشکل کم توجهی به تعریف نظارت موثر و همه جانبه بر عملکرد شورا است + فرانسه همش ورای نگهبان دارد

وی افزود: هم اکنون موضوع حجاب بنظر می‌رسد به سوژه‌ای تبدیل شده است تا اصلاح طلبان از آن استفاده ابزاری برای انتخابات داشته باشند، در صورتی که موضوع حجاب یک موضوع قانونی است.

سجادی اظهارداشت: بسیاری از کسانی که تأیید صلاحیت شده‌اند از چهره‌های اصلاح طلب هستند، بنابراین اصلاح طلب‌ها به اندازه کافی نامزد انتخاباتی دارند، در تهران نیز اصلاح طلبانی تأیید صلاحیت شده‌ای هستند که می‌توان لیست این جریان باشند.

وی ابرازداشت: همه کشور‌ها نهادی را برای تأیید یا رد نامزد‌های انتخاباتی دارند، وجود شورای نگهبان تنها مربوط به ایران نیست، بلکه بسیاری از کشور‌ها از جمله فرانسه شورای نگهبان دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکیدکرد: شورای وحدت اصولگرایان و جبهه پیروان خط امام و رهبری اسامی را جمع آوری کرده و در حال بررسی اسامی بر اساس معیار‌هایی بر اساس دانش، تجربه و سلامت هستند.

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 13بهمن1402، کدخبر: 705778، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین